نوشته شده توسط : webomomi120
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

بیوگرافی حمید عسگری (خواننده)

بیوگرافی حمید عسگری (خواننده)

حمید عسگری خواننده محبوب و دوست داشتنی پاپ توانست در دنیای موسیقی غوغایی به پا کند . او با احساس و دلش زندگی می کند .حمید عسگری متولد 20 مهرماه 1357 است در شیراز به دنیا امده و بزرگ شده اصفهان است و در حال حاضر در تهران ، ولنجک زندگی میکند .

دو خواهر و یک برادر دارد . تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد او کارشناس مدیریت صنعتی است .مجرد است و هنوز فرد مورد علاقه اش را پیدا نکرده است معتقد استازدواج باعث به ارامش رسیدن انسان ها می شود .

 

اوایل که البوم او به بازار امد خیلی ها به اسم شادمهر عقیلی فروختند درصورتی که او کسی نبود جز حمید عسکری . رنگ و جنس صدای حمید و شادمهر تا حدی به هم شباهت دارد و این شباهت به نفع او تمام شد . او می گوید : هیچ کس در توانایی های شادمهر شکی ندارد البته شباهت صدای من و شادمهر چیز طبیعی در عالم موسیقی است چرا که صداها در عین تفاوت ها شباهت های زیادی به هم دارند .

صدای سیاوش شمس را هرگز فراموش نمی کند و صدای محمد علیزاده رو خیلی دوست داره . غذای مورد علاقه حمید عسکری قیمه های مادرش است . او اصلا اهل اشپزی کردن نیست. وقتی غمگین است می خواند .صمیمی ترین دوست حمید عسکری میلاد ترابی است . یک زمانی عاشق بوده است .



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی حمید عسگری , خواننده , حمید عسگری , بیوگرافی بازیگران , بازیگران , هنرمندان , حمید , عسگری ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

بیوگرافی دیوید کاپرفیلد بهترین جادوگر قرن

 
بیوگرافی دیوید کاپرفیلد بهترین جادوگر قرن
 
دیوید کاپرفیلد در تاریخ 16 سپتامبر 1956 در شهر متاچن واقع
 در نیوجرسی در آمریکا از پدر و مادر یهودی ‏اهل روسیه متولد
 گردید.‏
او در کودکی از پدر بزرگش شعبده بازی با کارت را آموخت و در
 سن 12 سالگی رسمآ بعنوان جوانترین شعبده ‏باز در تاریخ
آمریکا شروع بکار نموده و در 16 سالگی هم آموزش شعبده
بازی را در دانشگاه نیویورک تدریس ‏می نمود.‏
دیوید کاپرفیلد شعبده بازیهای قدیمی را به سبک مدرن و جدید
 و جالبی عرضه کرد و دنیا به این نمایشها با دید ‏بهتر و ‏هیجان
 انگیزتری برخورد کردند. او انقلابی بزرگی در دنیای شو و
نمایش بوجود آورد.‏
از مهمترین و چشمگیرترین برنامه های او، غیب کردن
مجسمه آزادی و عبور از میان دیوار چین و پرواز در ‏هوا بوده و
همچنین تعدادی از تماشاچیان را در جایشان غیب نموده و در
 جائی دیگر که آنها تصورش را نمیکردند ‏ظاهر نموده است.  
ولی وی شخصآ روشی بنام کار درمانی را که در بیش از
1100 بیمارستان در بیش از ‏‏30 کشور در مورد معلولین انجام
 داده است و توانسته اعتماد به نفس آنها بالا ببرد، بیشتر
احساس رضایت دارد.
دیوید کاپرفیلد جوائز بیشماری دریافت نموده است و همچنین
 لقب شوالیه از دولت فرانسه و دکترای افتخاری از ‏دانشگاه
فوردهام.‏
همچنین در موزه مادام توسو در لندن که مجسمه مومی اشخاص مشهور را قرار میدهند، مجسمه مومی وی هم
‏اضافه گردیده است و در 4 کشور هم تصویرش را بعنوان
یادبود بر روی تمبر چاپ کرده اند.‏
در آمد او فقط در سال 2003 بالغ بر 57 میلیون دلار بوده و از
 نظر درآمد در دنیا نفر دهم میباشد.‏
او در بیش از 40 کشور و با تعداد بیش از 3 بیلیون تماشاچی
 برنامه داشته است.‏
او در سال حدود 550 برنامه دارد، که همه بلیطهایش از قبل
پیش فروش شده است.‏


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی دیوید کاپرفیلد بهترین جادوگر قرن , بازیگران , هنرمندان , دیوید کاپرفیلد , دیوید , بیوگرافی بازیگران , بیوگرافی , شهر آمریکا , شعبده باز ,
:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

لاغر کردن شکم بدون رژیم سخت فقط در شش هفته

مجموعه : رژیم و تغذیه
 
لاغر کردن شکم بدون رژیم سخت فقط در شش هفته

 
تعجب نکنید واقعا می‌توانید ظرف 6 هفته چربی‌های شکمتان را آب کنید به شرط آنکه مطالب ذکر شده در زیر را کاملا مطالعه کرده و مو به مو رعایت کنید. پس اگر به سلامتی بدن و زیبایی آن اهمیت می‌دهید این مطلب را بخوانید تصمیم جدی بگیرید و از همین فردا شروع کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

 

در بیشتر آقایان و خانم‌هایی که مشکل چربی شکم دارند، یک باور غلط مشترک وجود دارد  و آن باور این است که فکر می‌کنند برای از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو، باید حرکات ورزشی مربوط به این نواحی را انجام دهند در حالیکه کاملاً اشتباه است. شما برای از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو باید از تمرینات هوازی استفاده کنید.

مثل تمرینات دویدن ، پیاده روی تند ، دوچرخه ثابت ، تردمیل و…البته انجام ورزش‌های شکم نیز لازم است اما در درجه دوم اهمیت قرار دارد. در واقع برای آب کردن چربی‌های شکم باید 3 کار را همزمان انجام داد که در ادامه مطلب بیشتر آنها را توضیح میدهیم.

شرط اول : 

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: لاغر کردن شکم بدون رژیم سخت فقط در شش هفته , لاغری , چاقی , رژیم و لاغری , رژیم , رژیم درمانی , لاغر شکم ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

ده اشـــــتباه بزرگـ در رژیـــــــمـ گرفــــــتن

مجموعه : رژیم و تغذیه
 

بسیاری از افراد با وجود این که رژیم های سختی را می گیرند،اما باز هم لاغر نمی شوند،چون اشتباهات بزرگی را در رژیم شان مرتکب می شوند.

اشتباهات رایج:
1- اگر می‌خواهید لاغر شوید،باید بین وعده‌های غذایی هیچ چیزی نخورید.
اتفاقا اگر یک میان‌ وعده سالم و سبک بخورید،خیلی هم خوب است؛چون قند خونتان نمی‌افتد و سوخت و ساز بدنتان افت نمی‌کند،ضمن این‌که بیش از حد گرسنه نمی‌شوید و با ولع به وعده‌های غذایی حمله نمی‌کنید.

2-‌ اگر می‌خواهید لاغر شوید، نباید بعد از ساعت 8 شب غذا بخورید.
مهم نیست کی غذا بخورید؛مهم این است که چه غذاهایی را چقدر بخورید و فعالیت بدنی‌تان چقدر باشد.مهم این است که روزی چند کالری مصرف می‌کنید و روزی چند کالری می‌سوزانید.اینهاست که تعیین می‌کند وزنتان کم می‌شود یا زیاد؛اما این عادت که آخر شب ‌ها غذا بخورید،عادت خوبی نیست؛چون احتمالا خوابتان را خراب می‌کند.

مابقی را در ادامه مطلب بخوانید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: ده اشـــــتباه بزرگـ در رژیـــــــمـ گرفــــــتن , رژیم , لاغری , وزن , شب , شام , نهار , صبحانه , لبنیات , نوشابه , رژیم و لاغری ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

ازدواج پیرمرد 80 ساله با 3زن

ازدواج پیرمرد 80 ساله با 3زن
به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا،همسر دوم مرد 80 ساله وقتی از سومین ازدواج همسرش باخبر شد به دادگاه خانواده رفت و از شوهرش شكایت كرد. وی همزمان با تسلیم دادخواستش گفت: «7 سال قبل وقتی به خاطر اختلاف‌های شدید خانوادگی خانه‌ام را همراه دو فرزندم ترك می‌كردم تصور نمی‌كردم شوهرم با زن جوانی ازدواج كند.»

ازدواج پیرمرد 80 ساله با 3زن

ازدواج پیرمرد 80 ساله با 3زن

وی در ادامه گفت : دختر 21 ساله‌ای بودم كه «سلمان» به خواستگاری‌ام آمد. به خاطر وضع مالی بسیار خوبش به تفاوت سنی 30ساله‌مان توجهی نكرده و با مهریه 50 هزار تومان به عقد دائم شوهرم درآمدم. اما خیلی زود متوجه شدم شوهرم قبل از من ازدواج كرده و همسر ش با دو فرزندشان در حوالی مشهد زندگی می‌كرد.
 
با اطلاع از این موضوع  بشدت رنجیده خاطر شده و تصمیم گرفتم از او جدا شوم. اما وقتی متوجه شدم باردارم از جدایی پشیمان شدم. با این حال از همسرم قول گرفتم بین من و همسر دیگرش عدالت را رعایت كند. بعد هم سعی كردم از سر ناچاری موضوع را به فراموشی بسپارم و با شرایط كنار بیایم و زندگی كنم. اما افسوس كه رفتارهای سرد و بی‌روح و خسیس بودن شوهرم هر روز شرایط زندگی را به ما سخت‌تر و سخت‌تر می‌كرد.

مدتی از تولد پسر اولم نگذشته بود كه متوجه شدم فرزند دیگری در راه دارم، اما تولد دومین فرزندمان هم تأثیری در تغییر رویه زندگی شوهرم نداشت. به همین خاطر چند بار تصمیم به جدایی گرفتم اما به خاطر فرزندانم تحمل می كردم تا اینكه سرانجام 7 سال قبل كاسه صبرم به سر آمد و به دنبال اختلاف‌های شدید و درگیری با «سلمان» خانه را ترك كردم و همراه بچه‌هایم به اطراف تهران آمده و با اندوخته‌ای كه داشتیم خانه‌ای اجاره كردیم تا هم از محیط سرد زندگی‌ام دور باشم و هم فرزندانم بتوانند به تحصیل و كار بپردازند.
 
در این مدت نیز هر چه تلاش كردم شاید همسرم به زندگی بازگردد بی‌نتیجه  بود. البته تاچند سال از او هیچ خبری نداشتیم. تا اینكه 3 سال قبل ما را پیدا كرد به سراغمان آمد. با اینكه دل خوشی از زندگی مشترك و اخلاق و رفتارش نداشتم اما از آمدنش خوشحال شدم. غافل از اینكه او برای گرفتن اجازه ازدواج مجدد به دیدنم آمده بود. او قصد داشت دومین «هوو» را وارد زندگی‌ام كند كه بشدت از رفتارهای توهین‌آمیز همسرم ناراحت شدم و با اعلام مخالفت شدید برای ازدواجش او را از خانه بیرون انداختم تا اینكه چندی قبل متوجه شدم او با دختر جوانی ازدواج كرده. با شنیدن این خبر احساس كردم تمام 29 سال زحمت و تلاش‌هایم برباد رفته. به همین دلیل تصمیم گرفتم از همسرم به خاطر سومین ازدواجش آن هم بدون اجازه شكایت كنم.
 
شوهرم وقتی از شكایتم مطلع شد درخواست عدم تمكین به  دادگاه داد و از من شكایت كرد. به همین دلیل امروز به دادگاه آمده‌ام تا تكلیف زندگی‌ام را مشخص كنم.»

زن با چشمان اشكبار گفت: «حاضرم به زندگی‌ام بازگردم و در كنار همسرم زندگی كنم به خاطر اینكه در این مدت هر دو پسرم را به سرو سامان رساندم و حالا تنها زندگی كردن برایم بسیار سخت است بنابراین حاضرم با همسرم زندگی كنم.»

در این میان پیرمرد كه تا آن لحظه سكوت كرده بود به قاضی گفت: همسر اولم 9 سال از خودم كوچكتر بود اما از زندگی و نوع رفتارهایش راضی نبودم. بنابراین تصمیم گرفتم دوباره ازدواج كنم. به همین دلیل به خواستگاری‌ «كبری» رفته و او را به عقد دائم خود درآوردم. اما هرگز تصور نمی‌كردم او نیز زن مورد نظرم نیست!

7 سال قبل هم به دنبال قهر همسرم، تصمیم گرفتم تنها زندگی كنم، اما نتوانستم بیش از 4 سال طاقت بیاورم. به همین خاطر به سراغ او رفته و گفتم اگر ظرف یك هفته به خانه برنگردد ازدواج خواهم كرد. اما او كه تمام حرف‌هایم را بهانه می‌دانست بی‌توجه به درخواستم به خانه بازنگشت و من هم در 77 سالگی با دختر جوانی ازدواج كردم. آقای قاضی با اینكه همسر سومم بیش از 40 سال از من كوچكتر است اما به خوبی دركم می‌كند و من او را بیشتر از دو همسر قبلی‌ام دوستش دارم. او بیش از آنكه به فكر زندگی و پول باشد به فكر من است و ما برای زندگی خود برنامه‌هایی داریم تا روزهای متفاوتی را با هم تجربه كنیم. حالا هم 3 سال است با او زندگی می‌كنم و حتی یك بار هم دعوا نكرده‌ایم. حالا هم به هیچ عنوان حاضر نیستم همسر دومم را به خانه بازگردانم زیرا از زندگی فعلی‌ام راضی هستم و اگر «كبری» از شرایط ناراضی است می‌تواند درخواست طلاق کند.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: ازدواج پیرمرد 80 ساله با 3زن , ازدواج , ازدواج و همسرداری , همسرداری , زن و شوهر , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

10 اشتباه قرارهای ملاقات عاشقانه!!

 
10 اشتباه قرارهای ملاقات عاشقانه!!

10 اشتباه قرارهای ملاقات عاشقانه!!

10 اشتباه قرارهای ملاقات عاشقانه!!

 

 

1.      خود را بی‌خیال نشان دادن

این راهکار معمولاً به یکی از این دو دلیل استفاده می‌شود. اولین دلیل محافظت از نفستان است. درمورد قرارهای ملاقات عاشقانه، همه آدم‌ها به طریقی از طرد و رد شدن می‌ترسند. وقتی تظاهر می‌کنید خیلی درگیر نیستید باعث می‌شود احساس امنیت کنید اما ممکن است از نظر طرف مقابل کناره ‌گیر و بی‌خیال بیایید و همین او را دلسرد می‌کند. ایجاد تعادل بین نشان دادن علاقه و حفظ آرامش بهترین راهکار است. یک دلیل دیگر که باعث می‌شود افراد ملاقات را به بازی بگیرند، به دست آوردن چیزی است که می‌خواهید، چیزی که اگر مستقیم آن را عنوان کنید به دست نمی‌آورید. مثلاً، اینکه به یک نفر بگویید عاشقش هستید تا با شما آشنا شود و بعد دیگر به او حتی یک تلفن هم نزنید. این نوع سرکار گذاشتن کاملاً غیرقابل ‌قبول است و موجب یک رابطه سالم نمی‌شود. اشکالی ندارد که بهترین شکل و شخصیت خودتان را به طرف مقابل نشان دهید و کمی محتاط باشید اما باید جرات داشته باشید و خود واقعیتان را به طرف مقابل نشان دهید. حرف زدن زیاد از حد از روابط قبلی

بااینکه این قبیل اطلاعات در یک نقطه از رابطه بالاخره ردوبدل می‌شوند اما نباید در اولین مراحل رابطه با جزئیات کامل درمورد آنها بحث شود. شما می‌خواهید طرف مقابلتان را بیشتر بشناسید و این برای هر دوی شما یک شانس برای شروع دوباره است. به دنبال کشیدن خاطرات گذشته و وارد کردن آن به رابطه جدیدتان اصلاً کار درستی نیست. اگر خاطراتی از روابط گذشته دارید، بهتر است قبل از انیکه یک رابطه جدید را شروع کنید، نزد مشاور بروید و مشکلتان را حل کنید، حداقل تاحدی که به واکنش‌ها و قضاوت‌های شما در رابطه جدید تاثیر منفی نگذارد.

 

3.      خیال‌پردازی کردن درمورد آینده

مردها معمولاً استاد به بازی گرفتن قرار اول هستند اما خانم‌ها درمقابل استاد خیال‌پردازی کردن هستند. اگر می‌بینید که هنوز از قرار سومتان نگذشته فرد را در فکرتان برای ازدواج بررسی می‌کنید، بهتر است به خودتان یادآور شوید که خیلی تند نروید. در 3 تا 6 ماه اول رابطه، شما با اکسی‌توسین رابطه را می‌گذرانید، همان ماده‌‌ای که در شکلات وجود دارد. این ماده حس شادی و خوشحالی ایجاد می‌کند که در کنار عاشق شدن می‌آید. مغز شما را این ماده فرح‌ بخش دزدیده و توانایی شما را برای خوب فکر کردن گرفته است. تازمانیکه نتوانسته‌اید یک نفر را خوب بشناسید و در موقعیت‌های مختلف واکنش‌ها و رفتارهای او را مشاهده کنید، به نفعتان است که تصمیم جدی درمورد او نگیرید. به آن تصوری که از آن فرد در خودتان ساخته‌اید بسنده نکنید. این باعث می‌شود انتظارات غیر واقعبینانه در خود شکل بدهید که موجب ناکامی و ناامیدی‌های آتی می‌شود.

 

4.      درگیر شدن به جزئیات

این یکی از متداول‌ترین اشتباهات آنهایی است که همیشه نگران هستند. نگرانی می‌تواند یک عادت عمومی باشد اما اینجا منظور نگرانی درمورد رابطه است: نگرانی از اینکه طرفتان چه گفت، نگرانی از اینکه منظورش چه بود، نگرانی از اینکه شما چه واکنشی به آن داشتید، نگرانی از اینکه اگر رابطه ‌تان خوب پیش نرود، نگرانی از اینکه اگر خوب پیش برود چه، اینکه والدینتان چه واکنشی خواهند داشت و ….اضطراب اعصابتان را خرد خواهد کرد و باعث می‌شود آنطور که باید جذب طرف مقابل نشوید.  سعی کنید اعتماد به ‌نفس داشته و مطمئن باشید که اگر قرار باشد آن رابطه خوب پیش برود، می‌رود.

 

5.      نادیده گرفتن علامت‌های هشدار

اگر طرف ‌مقابل جایی که قرار داشتید جاضر نشد این یک علامت هشدار است. اگر اجازه نداد که به خانه‌اش زنگ بزنید، یک علامت هشدار دیگر است. علامت‌های هشدار زیادی وجود دارد که ممکن است وسوسه شوید نادیده‌شان بگیرید، مخصوصاً اگر دوست داشته باشید که آن رابطه را پیش ببرید. بااینکه نباید بدون شواهد و مدارک کافی زود با اولین مشکل قضاوت کنید، اما اگر این رفتارها تکرار شود دیگر قابل توجیه نیستند. زود با این مشکلات برخورد کنید و وقتتان را هدر ندهید.

 

6.      استنطاق کردن

"دوست داری چند تا بچه داشته باشی" اصلاً جمله خوبی برای شروع نیست. می‌خواهید علاقه‌تان را با پرسیدن درمورد چیزهایی که دوست دارد و ندارد نشان دهید اما نباید کسی را برای گرفتن اطلاعات تحت فشار بگذارید. اجازه دهید با جلو رفتن زمان بیشتر درمورد آن فرد اطلاعات کسب کنید. اینجا نیاز به صبر و  خویشتن‌ داری است.

 

7.      خودداری از صمیمیت

در قدیم خانم‌ها از ترس تعهد زود صمیمی می‌شدند اما جامعه امروز الزامات و انتظارات زیادتری دارد که باعث می‌شود تصمیمگیری درمورد اینکه کسی به دردمان می‌خورد یا نه سخت شود. نمی‌توانیم یکجا بند شویم و مدام دنبال فرد بهتر هستیم. ترس از آسیب دیدن، خیانت دیدن یا طرد شدن هم به همان میزان بالا می‌رود به همین دلیل تا رابطه کمی روی غلطک می‌افتد سریع صحنه را ترک می‌کنیم. اگر ترس از تعهد یک مانع است، بهتر است کمی روی عاداتتان کار کنید تا روابطتان.

 

8.      عجله برای شروع کردن، عجله برای تمام کردن

در عشق بی‌پروا هستید؟ آیا برای اینکه فقط بفهمید آب سرد است در عمق دریا شیرجه می‌زنید؟ پس این اشتباه مال شماست. اینکه خیلی زود خودتان را درگیر کنید یک علامت هشدار بزرگ است. اگر این عادت را دارید، پس باید قدم ‌هایتان را بشمارید و باملاحظه‌تر رفتار کنید. اگر هم معمولاً عاشق کسانی می‌شوید که این اخلاق را دارند، این شما هستید که باید سرعت رابطه را کمی کمتر کنید یا اینکه اصلاً آن رابطه را دنبال نکنید.

 

9.      صادق نبودن درمورد نیازها

اینکه تظاهر کنید همه چیز عالی است فقط برای مدتی اثر دارد. جرات داشتن یک مهارت خیلی عالی برای آنهایی است که برای یک رابطه بزرگانه آماده‌اند. تازمانیکه نتوانید نیازهایتان را مستقیماً مطرح کنید، رابطه‌ بچگانه‌ای را دنبال می‌کنید. جرات داشتن و رک و راست بودن به این معنی نیست که در رابطه رئیس‌بازی دربیاورید یا زیاده‌خواهی کنید. فقط باید بتوانید نیازهایتان را مستقیم و بی‌خجالت مطرح کنید تا بتوانید رابطه موفقی داشته باشید.

 

10.  ازخود گذشتگی زیاد برای رابطه

اگر احساس می‌کنید که بیشتر از آنچه که برای جلب توجه کسی مایه می‌گذارید، در این رابطه خرج می‌کنید، پس باید بدانید که این از خود گذشتگی‌ها بیش از اندازه است. معمولاً آدم‌ها وقتی اعتمادبه‌نفسشان پایین باشد این رفتار را دارند. باید اینقدر برای خودتان ارزش بگذارید که نیازهای خودتان را هم درست مثل نیازهای طرف‌مقابل محترم بشمارید. این یعنی داشتن یک رابطه متعادل. یک رابطه موفق همیشه باید دوطرفه باشد و دو طرف به همان اندازه که دریافت می‌کنند باید مایه بگذارند.

       اگر فکر می‌کنید در رابطه‌ای هستید که مزایای زیادی دارد اما نقاط ضعفی هم دارد که        باید   اصلاح شود، بهتر است به دنبال راه‌های موثر برای حل این مشکلات و تضادها باشید. مشاوره راه خوبی برای کنترل و هدایت مشکلات روابطتان است.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: 10 اشتباه قرارهای ملاقات عاشقانه , ازدواج , جوانان , ازدواج و همسرداری , همسر , عاشقانه , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

شگفتی یک جمله عجیب در جذب آقایان !!

شگفتی یک جمله عجیب در جذب آقایان !!

زندگى زناشویى، تشکلى است که بر پایه محبت، بنا نهاده شده و این امر، نقشى حیاتى را در آن بازى مى کند؛ عنصرى که خداوند متعال از آن به عنوان نشانه اى از خود نام برده است. اگر چه اندکى از این سرمایه را خداوند در ابتداى زندگى زناشویى به زن و مرد عطا فرموده، ولى باید آن را چون نهالى دانست که لازم است حفظ و بارور شود .

محبت

محبت، انسان را به سوى همشکلى و همسانى با معشوق مى کشاند و این علاقه که در اعماق جان انسان است، باعث مى گردد تا محب به صورت محبوب در آید. همسر هر فرد، مى تواند مهم ترین محبوب و همراه او باشد. اگر در انتخاب همسر، محور، ایمان و حب پروردگار باشد، مى توان امیدوار بود که این ازدواج، منجر به زندگى اى شود که هدف و شالوده آن، رسیدن به قرب الهى است و این که زن و مرد، هر دو تصمیم بگیرند که این عشق و علاقه زمینى را نردبانى سازند براى دست یافتن به رضاى پروردگار».

اکنون به چند روش براى ابراز محبت و افزایش مهر و عطوفت بین همسران، اشاره خواهیم کرد:

زن مطیع، فرمانرواى قلب شوهر است

یکى از مهم ترین و حیاتى ترین حس هایى که مردان به آن علاقه دارند، حس مالکیت و مدیریت است. از سوى دیگر، براى حفظ کیان خانواده، لازم است زنى که به زندگى و شوهر خود علاقه مند است، از شوهر خود اطاعت کند و بداند که اگر در تمام شئون زندگى، مطیع او باشد، مهرش چنان در دل مرد نفوذ مى کند که حاضر است براى زن و زندگى اش، هر فداکارى و ایثارى انجام دهد و بهترین حس ها را به همسر خود بدهد و بدین ترتیب است که هم مرد راضى است و هم زن.

زنان به کارهاى کوچکى هم که مردان برایشان انجام مى دهند، امتیاز مى دهند

اغلب مردان چنین تصور مى کنند که باید کارى بزرگ و حیرت آور براى همسر خود انجام دهند تا مورد تحسین و قدردانى او واقع شوند و این تصور، باعث مى گردد تا مرد دست به کارى نزند که خشنودى زن را برانگیزد؛ مگر زمانى که بتواند کار بزرگى انجام دهد؛ در حالى که زنان براى کارهاى به ظاهر کوچک مردان نیز امتیاز قائل هستند. براى مثال، یک مرد مى تواند براى سالگرد ازدواج یا تولد همسرش، یک متن محبت آمیز بنویسد و یا هدایاى کوچکى مانند عطر، شکلات یا شیرینى مورد علاقه همسر و یا گل تهیه کرده، به همسرش بدهد و آن گاه معجزه این کار خود را در ایجاد و افزایش علاقه بین خود و همسرش، به تماشا بنشیند.

محبت، مانند سیم برقى است که از وجود محبوب به محب وصل مى گردد و صفات محبوب را به وى منتقل مى سازد و این جاست که انتخاب محبوب، اهمیت مى یابد. به نظر مى رسد که همسر هر فرد، مى تواند مهم ترین محبوب و همراه او باشد

اسم همسرتان را نیکو و به بهترین حالت صدا بزنید

به خاطر داشته باشید که اسم یک شخص براى او، شیرین ترین و مهم ترین کلمات در تمام زبان هاست. اشخاص به قدرى به اسم خود علاقه دارند که مى کوشند به هر قیمت که شده، در خاطرها بماند. یکى از موجبات جلب محبت، نام بردن اشخاص با عناوین احترام آمیز و اسم هایى است که طرف مقابل آنها را دوست دارد. بعضى همسران به اشتباه فکر مى کنند از آن جا که با همسر خود صمیمى هستند، لازم نیست اسم او را به احترام صدا بزنند؛ در حالى که باید به خصوص در بین افراد دیگر، اسم همسرتان را به نیکى ببرید. این کار، یکى از راه هاى جلب محبت همسران مى باشد. پیامبر گرامى اسلام صلى الله علیه وآله نیز در حدیثى یکى از راه هاى جلب محبت افراد را صدا کردن و خواندن آنها به محبوب ترین نام هایى که دوست دارند، دانسته است.

آقایان، پیام هاى دیدارى را دریافت مى کنند و خانم ها پیام هاى شنیدارى را دوست دارند

مردان، زنانى را دوست دارند که به سلامت و زیبایى خود اهمیت مى دهند. زنان باید سعى کنند با برخى فعالیت هاى جسمانى، نظیر قدم زدن و نرمش، بر سلامت و زیبایى طبیعى و خدادادى خود بیفزایند تا بیشتر مورد توجه همسران خود قرار بگیرند. باید توجه داشت که اگر زنى، خود حس خوبى نسبت به خود نداشته باشد، همسرش به طبع نمى تواند حس خوبى نسبت به او داشته باشد؛ پس زن، باید زیبایى را از درون خود بجوید؛ صرف نظر از این که چقدر تلاش مى کند تا زیباتر به نظر آید. همواره این را باید به خاطر داشت که زیبایى، از درون تراوش مى کند. هنگامى که از درون، احساس خوبى داشته باشید، خوب از خودتان مواظبت کرده، عزت نفس زنانه تان را بیشتر مى کنید و یقیناً این در بیرون نیز نمایان مى گردد.

در مقابل، زنان، پیام هاى سمعى را بیشتر دوست دارند؛ مثل این که همسرشان به آنها بگوید تا چه حد آنها را دوست دارند و از آنها حمایت مى کند. پس مردان باید سعى کنند محبت نهفته در دل خود را با گفتن جمله «دوستت دارم» به همسرشان، آشکار و عیان سازند.

مردان باید روحیه همیشه متغیر و متموج زنان را درک کنند

مردان باید توجه داشته باشند که زنان، حالت متغیر دارند و روحیه شان مدام در حال تغییر است؛ گاهى شاد و گاهى بسیار غمگین، گاهى امیدوار و گاهى مأیوس و ناامید مى باشند. دانستن این نکته براى مردان، امرى مهم و ضرورى است. اگر مرد از این حالت زن آگاه باشد، هرگز از تغییر روحیه اى که یکى از علل آن، تغییرات هورمونى زن است، نگران نمى شود؛ بلکه سعى مى کند همسر خود را درک کند و به او کمک کند تا روحیه خود را باز یابد.

زنان شاد، خرسند و سرزنده، روشن کننده دل هستند

با خودتان تعهد کنید که باور داشته باشید در جایگاه خود، فرد قابل احترام و مهمى هستید. اگر عزت نفس نداشته باشید، به احتمال فراوان، هیچ کس دیگر هم به شما احترام نمى گذارد. عزت نفس، از صادق بودن با خود سرچشمه مى گیرد. ممکن است در ابتداى زندگى، ویژگى هاى جسمانى از اهمیت بیشترى برخوردار باشند؛ اما پس از مدتى، این اهمیت رنگ مى بازد و آن چه مهم و ضرورى است، ویژگى هاى شخصیتى زن است. زنانى که همیشه شاد هستند و در مورد خود احساس خوبى دارند، بیشتر مورد توجه همسرشان هستند و از جذابیت بیشترى برخوردارند. ناخرسندى و همواره از همه چیز شکایت کردن، مرد را خسته کرده، شور و نشاط زندگى را از او مى گیرد. یکى از راه هاى مهرورزى به مرد، این است که زن، دست از شکایت دائمى از زمین و زمان بردارد.

همان گونه که مردان مى توانند با جمله دوستت دارم، قلب همسر خود را تسخیر سازند و او را صاحب حسى خوشایند کنند، زنان نیز مى توانند با گفتن جملاتی مثل «من در کنار تو آرامش مى یابم» یا «خیلى خوشحالم که مى توانم به تو تکیه کنم»، مرد را سرشار از عشق و محبت کنند و او را بیش از پیش، به خود علاقه مند سازند

براى زن خود، حق ناراحت شدن قائل باشید

اگر شما یک مرد هستید، باید به این نکته توجه داشته باشید که زن ها وقتى حاضرند به حرف هاى شما گوش بدهند که برایشان حق ناراحت شدن قائل باشید. یکى از شیوه هاى رایج شروع کردن دعوا بین همسران، بى اعتبار دانستن احساسات و افکار زن است. وقتى مرد مى گوید: «آخه واسه چى ناراحتى» یا «این که ناراحتى نداره» و یا «این موضوع این قدر مهم نیست»، براى زن خیلى گران تمام مى شود و زن، این چنین تلقى مى کند که نمى تواند حتى از احساسات خود صحبت کند.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: شگفتی یک جمله عجیب در جذب آقایان , همسرداری , روانشناسی ازدواج , ازدواج , همسرداری و ازدواج ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

زندگی تـان را مـعـنـادار کـنـیـد

زندگی تـان را مـعـنـادار کـنـیـد

ازدواج تنها دست کردن یک حلقه نیست. ازدواج پیوندی عاطفی میان دو نفر است که باید در طول زمان رشد کند و به ارزش زندگی شما بیفزاید…

دکتر مارک اوکانل روان شناس و روان درمانگر دانشگاه هاروارد، می گوید: «ازدواج تنها داشتن حلقه در یک انگشت نیست. ازدواج، رابطه ای صمیمی و مداوم است که در طول زمان رشد و شما را به شخص بهتری بدل می کند.» او که نویسنده کتابی با نام «مزیت ازدواج: پاداش های غافلگیرکننده با هم ماندن در میانسالی» است، می گوید: «لازم است افراد به رابطه با همسرشان به عنوان فرصتی برای نه تنها درک کردن شخصی دیگر بلکه برای

درک کردن بهتر خودشان از طریق شخص دیگری نگاه کنند.» به گفته او، اولین گام با فکر کردن پیش از ازدواج شروع می شود: «به این موضوع بپردازید که چرا ازدواج برای شما اهمیت دارد و چرا می خواهید بقیه عمرتان به این رابطه اولویت دهید؟» یک پرسش ساده این است: «این رابطه برای ما چه چیزی را به دنبال دارد؟» اوکانل می گوید: «ازدواج یک رابطه مداوم است درنتیجه باید محیطی را ایجاد کنید که در آن بتوانید تغییر کنید و رشد پیدا کنید. با وجود اینکه فرهنگ ما بیشتر بر مسائل آنی و لحظه کنونی متمرکز است اما مهم است که دو نفر نه تنها به لحظه کنونی، بلکه به ۱۰ سال بعد هم فکر کنند تا بتوانند درک بهتری از آنچه ازدواج به زندگی شان در مدت زمان طولانی می افزاید، پیدا کنند.» ازدواج چیزی بیشتر از با هم کنارآمدن و داشتن رابطه ای خوب است اما رسیدن به سطوح بالاتر صمیمیت به تلاش بیشتری نیاز دارد. اوکانل می گوید: «روابط صمیمی ما باید ما را تغییر دهد. این روابط باید باعث رشددادنمان شود و اگر اینچنین نباشد پس خلأیی در رابطه ما وجود دارد.»

● آغاز معنادهی به ازدواج

ساختن ازدواجی قوی و صمیمی از درون خود شما شروع می شود و بعد به پیوندی عاطفی میان شما و همسرتان بدل می شود که برای یک عمر به طول می انجامد. اوکانل می گوید: «موضوع این نیست که دو نفر باید صرف نظر از هر شرایطی با هم بمانند اما صمیمیت مداوم می تواند به افراد شانس شناختن خودشان و یکدیگر را به روشی صادقانه تر و واقعی تر بدهد.» به گفته او چه شما یک رابطه مستحکم با همسرتان داشته باشید که بر اساس مصالحه و فداکاری شکل گرفته باشد و چه رابطه ای مشکل ساز داشته باشید که از اختلافات و نومیدی های دائمی آسیب دیده باشد، روش اصلی این است که خودتان را بشناسید تا بتوانید چگونگی سازگارشدن با همسرتان را بهتر درک کنید. راهی که یک زوج برای بهبود بخشیدن به رابطه شان انتخاب می کنند با برخی کارهای بدیهی اما مهم باید آغاز شود. گرچه ممکن است به نظر برسد این قواعد بسیار ساده هستند اما برای بهبود صمیمیت حیاتی اند.

تفاوت های تان با همسرتان را بشناسید و به آنها احترام بگذارید.

با یکدیگر صحبت کنید.

به هم احترام بگذارید.

نکات مثبت را تقویت کنید و نکات منفی را کاهش دهید.

تقصیر را گردن یکدیگر نیندازید.

نسبت به یکدیگر صادق باشید.

مسائل را از دیدگاه همسرتان هم ببینید.

قضاوت نکنید.

● به سوی ازدواجی پرمعناتر

این نکات تنها برای شروع هستند. اما هنگامی که رابطه ای با همسرتان ساختید که کنارآمدن با یکدیگر جزء اساسی آن است و به میانه میدان مسائل عمده مربوط به زندگی مشترک تان پا گذاشتید، ساختن حس قوی صمیمیت به هر دوی شما این امکان را می دهد از مزایای ازدواج بهره ببرید. این توصیه ها به شما کمک می کند، همسرتان را بهتر درک کنید و ازدواج تان را معنادار کنید:

 به عشق در رابطه طولانی مدت فکر کنید: به گفته اوکانل عشق تنها رابطه ای کوتاه مدت و آنی نیست. بر معنای ازدواج و عشق در طول سال ها و اینکه چگونه زندگی شما به خاطر همسرتان بهتر شده است، متمرکز شوید.

 از تفاوت های تان استقبال کنید: به جای این برداشت که افراد به خاطر عادت کردن به یکدیگر از دست هم خسته می شوند، این مساله را که انسان ها به نحوی بی نهایت پیچیده و همیشه در حال تغییرند، درک کنید.

 زمان بزرگ ترین هدیه است: زمان یکی از پرارزش ترین هدایایی است که می توانید به دیگری و از همه مهم تر به همسر و خانواده تان بدهید. برنامه ریزی کنید که حداقل ۲۰ دقیقه در روز با همسرتان خلوت و آن را صرف بهبود رابطه تان کنید و این مدت کمترین زمانی است که برای این کار لازم است.

 به روابط جنسی تان اهمیت بدهید: راه هایی وجود دارد که همسران با افزایش سنشان همچنان رابطه جنسی خود را گرم نگه دارند. با افزایش سن در حالی که رابطه تان تکامل پیدا می کند به دنبال راه هایی باشید که رابطه جنسی تان را زنده نگه دارید.

 تعادل را حفظ کنید: اختلافات زیادی در زندگی زناشویی به وجود می آید. شما و همسرتان باید این اختلافات را به شیوه ای خلاق که به رشد شما کمک کند، حل کنید. سعی کنید بین تعامل های مثبت و منفی تان با همسرتان تعادلی برقرار کنید. یک قاعده ساده این است که این تعادل بین موارد مثبت و منفی باید ۴ به یک باشد تا ازدواج تداوم پیدا کند.

 آزادی را از طریق متعهدبودن بیابید: اوکانل می گوید: «تعهد به دیگری شامل کنار گذاشتن برخی چیزهاست اما لازم است دریابید که متعهدبودن هنگام ازدواج به معنای گرفتن چیزی در عوض آن هم هست. به جای آنکه بر چیزهایی متمرکز شوید که ندارید، بر چیزهایی متمرکز شوید که ازدواج به زندگی شما هدیه داده است.

 ببخشایید و تشکر کنید: به گفته اوکانل به مشکلاتی که در طول ازدواج به طور مکرر پیش می آید، نه به عنوان مشکل بلکه به عنوان فرصت نگاه کنید. از این مسائل به عنوان فرصتی برای تلاش دونفره و پیش رفتن همگام با هم استفاده کنید.

 به تفریح بپردازید: دو جزء اساسی یک ازدواج صمیمی، رفاقت و دوستی است و به تفریح و سرگرمی پرداختن جزء اساسی هر دوی اینهاست. این کار به شما کمک خواهد کرد با گذشت زمان و سالمندتر شدن رابطه تان را گسترش دهید نه اینکه رابطه تان نزول پیدا کند.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: زندگی تـان را مـعـنـادار کـنـیـد , زندگی , ازدواج , زناشویی , همسرداری , ازدواج و همسرداری , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

آیا دیده مردم به ازدواج عوض شده

آیا دیده مردم به ازدواج عوض شده

چندی پیش در حاشیه هفدهمین کنگره ملی باروری و ناباروری ایران اعلام شد سن ازدواج و باروری در ایران افزایش یافته است به طوری که سن ازدواج برای پسران ۲۹ و دختران ۲۸ تخمین زده می شود…متأسفانه براساس آمارها، ۱۵ درصد زوج های جوان از ناباروری رنج می برند و افزایش سن ازدواج یکی از دلایل ناباروری هاست اما شاید این سوال برایتان مطرح شود که چه عواملی باعث افزایش سن ازدواج شده است؟ برای پاسخ به این پرسش، گفتگوی ما را با دکتر نادر شکیبا، روان شناس و مشاور خانواده بخوانید.

آقای دکتر! بهترین سن برای ازدواج چه سنی است؟

سن ازدواج باید مبتنی بر سه اصل «بلوغ جسمانی»، «بلوغ روانی» و «بلوغ اجتماعی» باشد. منظور از بلوغ جسمانی، دوران توانمندی فرد از نظر تولیدمثل است که برای دختران از حدود سنین ۱۲ تا ۱۴ سالگی و در پسران از حدود ۱۴ تا ۱۶ سالگی آغاز می شود. روان پزشکان بلوغ روانی را رشد شخصیت می دانند. از لحاظ حقوقی نیز بلوغ روانی با عنوان رشد شناخته می شود. درواقع فرد باید زمانی تصمیم به ازدواج بگیرد که از لحاظ شخصیتی، توانمندی، پختگی و رشد به مرحله ای برسد که نه تنها نسبت به خود شناخت کافی پیدا کند و بتواند مصالح خود را تشخیص بدهد بلکه نسبت به فردی که در نظر دارد با او ازدواج کند نیز شناخت کافی به دست آورد. معمولا دختران در سن ۲۰ تا ۲۴ سالگی و پسرها در سنین ۲۲ تا ۲۶ سالگی به این شناخت می رسند اما با افزایش سن، قدرت باروری هم کاهش می یابد و با مشکل ناباروری، مشکلات زناشویی و اختلافات خانوادگی هم آغاز می شود. مثلا در خانم ها قدرت باروری در ۳۵ سالگی به سرعت کاهش می یابد و در سن ۴۵ سالگی با مشکل شدید مواجه می شود و بارداری در این سن به ندرت صورت می گیرد. هر چقدر زمان تشخیص ناباروری و مدت زمان نازایی بیشتر طول بکشد، احتمال بارداری نیز کاهش می یابد.

چه عواملی بر افزایش سن ازدواج موثر است؟

 سن ازدواج در اغلب کشورهای در حال توسعه، روندی صعودی دارد و آمارها نشان می دهد در چند دهه اخیر به طور مرتب با نوسانات جزیی افزایش یافته است. بخشی از این افزایش عملی به دیدگاه های فرهنگی بازمی گردد که واکنشی در برابر الگوی توسعه در این جوامع است. نتایج یک نظر سنجی در تهران نشان می دهد پسران، سنین بالای ۲۶ سال را برای ازدواج مناسب می دانند و دختران ۲۱ تا ۲۵ سالگی را سن ایده آل ازدواج تلقی می کنند. البته سن مطلوب ازدواج برای اقشار کم سواد و بی سواد که الگوهای توسعه تاثیر پذیری کمتری دارند

تا ۳ سال پایین تر از این حد است. در این بین عوامل موثر بر افزایش فرهنگی سن ازدواج را باید در واقعیات جامعه و تلقی نسل جوان از مفهوم تأهل و استقلال جست وجو کرد.

بیشتر توضیح می دهید؟

 الگوهای رفتاری معاصر به دنبال رفاه است و آن را جزیی ضروری از زندگی می داند و توقع مادی بیشتری ایجاد می کند. بالطبع دستیابی به این رفاه زمان بر است. تحول الگوهای دختران که آنها را به ادامه تحصیل و کسب شأن تحصیلی، شغلی و اجتماعی تشویق می کند و ازدواج را مانع دستیابی به آنها می پندارد، در افزایش سن ازدواج در نظر و عمل تأثیری چشمگیر دارد. بی اعتمادی نسبت به جنس مخالف، وسواس بیش از اندازه در انتخاب همسر و فراهم بودن زمینه روابط آزاد قبل از ازدواج عوامل دیگری هستند که در تأهل تاخیر ایجاد می کنند. نکته دیگر الگوپذیری از جوامع توسعه یافته غربی است. به نظر می رسد با آنکه تمایل به استقلال در جوانان بسیار زیاد است، دیگر ازدواج را وسیله تحقق آن نمی دانند و نگرشی مبتنی بر جست وجوی استقلال در تجرد دیده می شود. جوانان ترجیح می دهند به استقلال مالی برسند و بدون داشتن تعهد زندگی مشترک، خانه ای بخرند یا اجاره کنند و تجرد و آزادانه زندگی کردن را محک بزنند.

مشکلات مالی تا چه حد در افزایش سن ازدواج مؤثر است؟

 مشکلات مالی را باید از مهم ترین عواملی دانست که در جامعه ما باعث بالا رفتن سن ازدواج شده است. براساس تحقیقات میدانی و آنچه از شواهد جامعه برمی آید، با وجود همه دگرگونی های فرهنگی، ازدواج هنوز یکی از دغدغه های اصلی جوانان بالای ۲۰ سال است. اغلب دختران و پسران ازدواج و تشکیل خانواده را نقطه عطفی در روند زندگی شان می دانند، به آن فکر می کنند و در صورت توانایی برای تأهل به اقدامات عملی دست می زنند. در حقیقت افزایش سن تأهل در جامعه ما با دلایل اقتصادی نظیر تامین معیشت خانواده آینده، اشتغال و مسکن ارتباطی قوی دارد و از این نظر با عوامل تاخیر ساز تأهل در کشورهای غربی که دلایل عمده فرهنگی دارند به کلی متفاوت است. البته ناگفته نماند این مشکلات اقتصادی علاوه بر ناتوان کردن بخش بزرگی از جمعیت جوان برای تشکیل خانواده به تدریج از مطلوبیت ازدواج و تأهل نیز می کاهد و نوعی مقاومت منفی در برابر این جریان طبیعی زندگی پدید می آورد. جوان ها به ویژه پسرها به قول معروف با یک دو دوتا، چهارتا ازدواج را عقلانی نمی دانند. رفتن زیر بار هزینه های گزافی که پیش، حین و پس از ازدواج وجود دارد از مخارج مراسم نامزدی، عقد و عروسی گرفته تا اجاره خانه های سنگین با وجود بیکاری یا سطح درآمد پایین، یا غیرممکن است یا بسیار دشوار و بر این اساس تجرد برای آنها هرچند که طولانی شده باشد، یک مزیت محسوب می شود. دیدگاه جدیدی میان جوانان پسر به دور از تعارفات و تبریک های ازدواج و پیوند زوجین در حال شکل گیری است و آنها تأهل و به دوش گرفتن بار سنگین زندگی خانوادگی را نوعی حماقت، فریب، ندانم کاری یا به قول معروف افتادن در چاه زندگی پس از بیرون آمدن از چاله تجرد می دانند.

همان طور که اشاره کردید با بالا رفتن سن ازدواج احتمال باروری هم کاهش می یابد. این موضوع تا چه حد سلامت روانی ازدواج را تحت تاثیر قرار می دهد؟

بچه دارشدن یکی از هدف های ازدواج و تشکیل خانواده است و شاید اوایل زندگی مشترک خیلی مهم نباشد اما با گذشت زمان این هدف پررنگ تر می شود. در کنار همه سختی های

بچه دار شدن، نمی توان این نکته را نادیده گرفت که تولد یک کودک شادی را برای زندگی زن و شوهر به ارمغان می آورد و نبودنش می تواند نشاط را از بعضی از خانواده ها بگیرد. البته با پیشرفت علم پزشکی احتمال بچه دارنشدن زوج ها به حداقل رسیده اما برخی زوج ها به دلیل مسائل فرهنگی، اجتماعی و مالی نمی توانند پدر و مادر شوند. حتی گاهی همین دلیل به ظاهر بی اهمیت باعث می شود تا زندگی مشترک به بن بست برسد. البته ما همواره به زوج هایی که صاحب فرزند نیستند توصیه می کنیم به مشاور مراجعه کنند تا از لحاظ روانی واقعیت ها را بپذیرند و بتوانند با هم زندگی کنند.

  بعضی از زوج ها ترجیح می دهند بعد از ازدواج بچه دار شدن را به تأخیر بیندازند. این موضوع می تواند تاثیر منفی روی روابط?شان داشته باشد؟

هنوز چنین چیزی ثابت نشده اما اگر سن زن و شوهر بالا باشد و بچه دار شدن را به تأخیر بیندازند بدون شک مشکل ایجاد خواهد شد.

 آیا انجام مشاوره بارداری قبل از ازدواج ضروری است؟

 برای همه زوج ها نیازی نیست اما افرادی که در معرض خطر ناباروری قرار دارند باید به مراکز ناباروری معتبر مراجعه کنند تا وضعیت سلامت آنها بررسی شود و بعد از ازدواج به مشکل برنخورند.

منبع:salamat.ir



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: آیا دیده مردم به ازدواج عوض شده , ازدواج , همسرداری , ازدواج و همسرداری , مشاوره ازدواج , سن ازدواج , باروری , ناباروری ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

ازدواج فامیلی خوب یا بد؟

 خیلی از پدر و مادرها در مورد ازدواج کردن و به قول خودشان عاقبت به خیری تمایل دارند کسی را برای دختر یا پسرشان انتخاب کنند که بهترین باشد و چه کسی بهتر از بچه های خواهر و برادرشان که هم دیده و شناخته شده هستند و هم حیف است چنین کسی با این شرایط اخلاقی خوب و امکانات تحصیلی و شغلی مناسب را از دست بدهند؟! آنها پیشنهاد می دهند و در ظاهر، شما را آزاد می گذارند که پاسخ مثبت یا منفی بدهید اما اگر جرات دارید، بگویید نه!

بدری السادات بهرامی، مشاور خانواده در این باره می گوید: "قبل از هر ازدواجی لازم است دو طرف یکدیگر را مورد ارزیابی قرار دهند و بررسی کنند که آیا با هم تناسب دارند یا خیر. این مورد در ازدواج های فامیلی نباید فراموش شود. بسیاری از مردم گمان می کنند چون خانواده دختر و پسر یکدیگر را می شناسند، پس نسبت به بررسی و ارزیابی این تناسب های مهم نیازی احساس نمی کنند. اتفاقا اکثر مشکلات هم از این طرز فکر ناشی می شود که دو خانواده بی گُدار به آب می زنند.

در این جا به دلیل وجود چنین تناسب هایی که با فامیل خود داریم، گمان می کنیم تناسب شخصیتی و عاطفی هم بین فرزندان ما برقرار است.

این باور غلط می تواند زمینه بی انگیزه و بی رغبت شدن دختر و پسر جوان یا خانواده های آنها شود و آنها را از ارزیابی و بررسی اینکه آیا در تناسب اخلاقی و شخصیتی با هم هستند منصرف کند.

بنابراین توصیه می کنم همه دختر و پسرها قبل از حرکت به سمت عواطف و دلباخته شدن در مورد این تناسب ها و این که آیا مناسب هم هستند یا نه، بررسی کنند و خانواده ها اجازه دهند آزادانه تصمیم بگیرند.

از مزایای ازدواج فامیلی می توان به تناسب های بیشتر اشاره کرد. تناسب خانوادگی و سبک تربیتی که افراد با آن رشد کرده اند یکی از مهمترین موارد است.

تناسب دیگری که حتما باید وجود داشته باشد، تناسب فرهنگی است. یعنی فرهنگ که عبارت است از بایدها و نبایدها و ارزش ها و ضدارزش های ما باید با همسرمان در تناسب باشد. بایدها و نبایدهای یک دختر اهل آذربایجان با دختر یا پسری که در شمال کشور یا جنوب بزرگ شده است، یکسان نیست. فاصله ای در این میان هست که به تناقض می انجامد. این اختلاف فرهنگی نقطه آغازین دعواها و اختلافات آنهاست.

مساله دیگر، تناسب اعتقادی است. از آن جا که اعتقادات، جنس محکمی دارند و هر فردی با هر اعتقادی چه شیعه و سنی، چه بودایی و حتی لائیک حاضر است پای عقاید خود بایستد، نداشتن تناسب اعتقادی واقعا مساله ساز است. هر کدام از ما برای خود اعتقاداتی داریم که فقط به خودمان ربط دارد اما وقتی قرار شد در کنار هم و به عنوان زوج زندگی کنیم نمی توانید بگویید موسی به دین خود، عیسی به دین خود.

در ازدواج فامیلی جنس اعتقادات خانواده از یک نوع است و همین مساله یعنی نداشتن یک دسته از درگیری ها و مشکلات. پس تناسب اعتقادی هم منتفی می شود. "

● معایب ازدواج فامیلی

غلامحسین قائدی روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی شاهد هم در این باره می گوید: "مساله مهمی که در ازدواج فامیلی مطرح است این است که معمولا اختلاف های خانوادگی و فامیلی به زندگی زوجین کشیده می شود و بر روابط آنها تاثیر می گذارد و زندگی زناشویی آنها را تحت الشعاع قرار می دهد.

از این گذشته در ازدواج های فامیلی، نقش حمایتی خانواده ها در زمان اختلاف زن و شوهر با همدیگر بیشتر است و ممکن است مشکل ساز شود. البته باید گفت نمی توان قانون کلی صادر کرد و گفت چنین حمایت هایی همواره اختلاف ها را بیشتر می کند. این موضوع رابطه مستقیم با بلوغ فکری، عاطفی زوجین و خانواده آنها دارد.

ممکن است بسیاری از زوجین مشکلات و مسایل خودشان را در چارچوب خانه شان حل و فصل کنند. اما باید این نکته را در نظر گرفت که برای مسایل عاطفی و احساسی خیلی نمی توان چارچوب گذاشت و امکان دارد، اختلاف های خانوادگی یا اختلاف زن و شوهر بر یکدیگر اثر بگذارد.

بنابراین توصیه می شود، حتی المقدور افراد به دلیل مشکلات ژنتیکی و روانی به سمت ازدواج فامیلی نروند. اگر هم ازدواج فامیلی صورت گرفت، مشاوره ژنتیک و مشاوره روان شناسی بسیار ضروری است و حتما باید سلامت روان زن و مرد سنجیده شود و زمانی که سلامت آنها تایید شد، به تشابهاتی که قبلا ذکر شد حتما توجه شود تا ازدواج موفقی پیش رو داشته باشند. "

از همه اینها گذشته، همه کارشناسان این مساله علمی را قبول دارند که احتمال بروز مشکلات ژنتیکی در ازدواج های غیرخویشاوندی ۲ تا ۳درصد است در حالی که این رقم برای ازدواج های خویشاوندی به ۴ تا ۵ درصد می رسد. هر چند شاید به نظر این تفاوت یک درصدی اندک باشد اما با احتساب آمار موالید سالیانه عدد قابل توجهی می شود.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: ازدواج فامیلی خوب یا بد , ازدواج , ازدواج فامیلی , همسرداری , شوهرداری , زن و شوهر ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

شوهر بداخلاقم را چگونه تحمل کنم ؟

شوهر بداخلاقم را چگونه تحمل کنم ؟



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: شوهر بداخلاقم را چگونه تحمل کنم , همسرداری , شوهر , زن و شوهر , اخلاق , شوهربد اخلاق , زن بد اخلاق , ازدواج و همسرداری , ازدواج , روانشناسی ومشاوره خانواده , ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

خودرویی که قوانین فیزیک را می‌شکند!؟

خودرویی که قوانین فیزیک را می‌شکند!؟

جالب‌تر،‌ توربین‌های چرخ‌هاست. به گفته شرکت سازنده،‌ این چرخ‌ها هنگام حرکت خودرو، برق تولید می‌کنند. چهارچوب شاسی هم از فلز و مواد آلی ساخته شده و دی‌اکسید کربن هوا را می‌گیرد و با استفاده از آن در یک سلول سوخت میکروبی، بخار آب ساتع می‌کند.

خودرو
به ادعای این شرکت، خودروی یه‌زی می‌تواند دی‌اکسید کربن حاصل از مصرف برق خودش را تبدیل به نیروی الکتریکی کند که باز مورد مصرف خود خودرو قرار می‌گیرد.

البته بسیاری از این اطلاعات به طور غیرمستقیم منتشر شده است و خود شرکت مستقیما هیچ اطلاعات دقیقی را منتشر نکرده است، چه برسد به این که توضیح بدهد تمام این تبدیل‌ها طی چه فرایندی صورت می‌گیرند.

اسپنسر کانگ، مهندس خودرو و متخصص سوخت‌های جایگزین درباره این اطلاعات معتقد است که همه این‌ها،‌ راه‌های ممکن تولید نیروی الکتریکی هستند، اما به سختی می‌توان آن‌ها را در یک خودرو به کار برد.

کانگ معتقد است منظور از چهارچوب ساخته شده از فلز و مواد آلی،‌ باید شبکه‌ایمیکروسکپی باشد که در حال حاضر در مطالعات، برای ذخیره هیدروژن در سلول سوخت  ماشین‌ها به کار می‌رود.مشکل اینجاست که این شبکه برای ذخیره هیدروژن گرمای زیادی آزاد می‌کند، بنابراین نیاز به یک سیستم خنک‌کننده قوی خواهد داشت.

کانگ در مورد توربین‌های درون چرخ‌ها معتقد است که چنین سیستمی بیشتر از آن که تولید انرژی داشته باشد، باعث افزایش وزن خواهد شد. البته در شرایطی مانند ترمز گرفتن و یا حرکت در سرازیری‌ها، ممکن است چنین توربین‌هایی به کار بیایند، اما دقت لازم در مهندسی چنین توربین‌هایی، ‌در واقع اجرای آن‌ را غیرعملی می‌سازد.

در مجموع به نظر می‌رسد که این خودرو باید قوانین فیزیکی که ما می‌شناسیم را زیر پا بگذارد. در غیر این صورت، ‌انرژی که باید صرف گرداندن سیستم‌هایش نماید، از انرژی مورد نیاز خود خودرو بیشتر خواهد بود.

با این حال، شرکت شانگهای اعلام کرده که به زودی جزییات مربوط به این خودرو را اعلام خواهد کرد. البته این خودرو هنوز یک ایده است و تا رسیدن به تولید فاصله بسیاری دارد.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: خودرویی که قوانین فیزیک را می‌شکند , فیزیک , اتومبیل دیدنی , توربین , خودرو , توربین چرخها , شرکت شانگهای ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

نگاهی به اتومبیل تندر 90 ( تصویری)

 

خودروی رنو تندر 90، تنها خودروی کلاس c (خانوادگی متوسط) در ایران است که به صورت استاندارد مجهز به کیسه هوای راننده، کیسه هوای سرنشین جلو و سیستم ضد قفل ترمز می باشد. این خودرو در آزمایش تصادف از جلو در مرکز آزمایش تصادفات NCAP اروپا موفق به دریافت سه ستاره شده است.

 

تندر90 یكی از خودروهای روز جهان در كلاس B است كه در سراسر اروپا، آسیا و خاورمیانه مقبولیت و محبوبیت ویژه ای به دست آورده است. تندر90 موفقیت خود را مرهون طراحی زیبای بدنه، اتاق جادار و دلباز، برخورداری از جدیدترین فن آوری خودروسازی، سادگی و پرهیز از پیچیدگی در بخش فنی و در نتیجه سهولت تعمیرات، قیمت بسیار مناسب و رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش آسان و فراوان است.

 

تندر90 از موتور 1600 سی سی با توان 105 اسب بخار بهره می برد كه این میزان قدرت در این كلاس از خودروها قابل توجه است. این موتور دارای 16 سوپاپ بوده و از سیستم سوخت رسانی انژكتوری الكترونیكی سود می برد.

این خودرو دارای شاسی و ساختار بدنه بسیار مستحكم است كه ضربات وارده به اتاق را در تصادفات به كلیه قسمت های بدنه تقسیم كرده و از ورود مستقیم انرژی به سرنشینان جلوگیری می كند.

 

از نظر جادار بودن، همین بس كه سه نفر با قد 180 سانتی متر می توانند به راحتی در صندلی عقب تندر90 بنشینند. صندوق عقب این خودرو نیز با ظرفیت 510 لیتر برای هر خانواده ای در سفرهای طولانی مناسب است.

 

كلیه مراحل بدنه سازی، رنگ آمیزی، مونتاژ و تكمیل كاری نهایی تندر90 در خطوط تولید مجهز شركت ایران خودرو با استفاده از آخرین فناوری های دنیا انجام می شود. به كار گیری اتوماسیون سطح بالا در خطوط تولید این شركت كه بزرگ ترین و پیشرفته ترین خودروساز خاورمیانه است، بازدید كنندگان و صنعتگران سراسر جهان را به شگفتی و تحسین وا می دارد.

این خودرو دارای کیسه هوای راننده و همچنین پخش CD می باشد.

 

این برتری در ایمنی، رنو تندر90 را که خودرویی کاملا به روز، با قیمتی مقرون به صرفه، کم مصرف، با کیفیت، جادار و با دوام است تبدیل به یکی از جذاب ترین خودروهای تولید داخل کرده است.

 

لازم به ذکر است، با وجود آنکه این خودرو توسط شرکت رنو به منظور فروش در کشورهای اروپای شرقی طراحی شده است اما درخواست خرید آن در کشورهای اروپای غربی به خصوص آلمان، اسپانیا و فرانسه در سالهای اخیر به حدی رسیده است که کارخانه تولید کننده دچار کمبود ظرفیت تولید گردیده  است.  این  مطلب  را  می توان به عنوان نشان دیگری از مزیت های منحصر به فرد و شناخته شده رنو تندر90 قلمداد نمود.

 

آخرین تحولات بازار خودرو.

بازار خودرو با آغاز ماه مبارک رمضان هفته آرامی را سپری کرد ولی تنها خودرویی که 300 هزار تومان دیگر نیز گران شد، تندر90 بود.

این خودرو که به لحاظ قیمتی نیز به جنجالی ترین کار مشترک داخلی بدل شده، این هفته قیمت 16 میلیون و 300 هزار تومان در مدل E2فول آپشن تجربه کرد.

 

جالب اینجاست که در نتیجه جوی که خودروسازان در بازار ایجاد کرده اند حتی بین مدل ایران خودرویی و پارس خودرویی این خودرو حدود 300 هزار تومان اختلاف قیمت است، این در حالی است که کیفیت نهایی محصول دو کارخانه ایران خودرو و پارس خودرو یکسان است.

 

مدلE1 این خودرو نیز به 14 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است، این در حالی است که زمانی قیمت تمام فول E2 این خودرو 300 هزار تومان ارزان تر به فروش می رفت.

تا زمانی که تیراژ این خودرو به حد طبیعی خود نرسد، دلالان پیروز بازار این خودرو در افزایش قیمت آن هستند، به طوری که اگر فروش نقدی این خودرو آغاز شود قیمت آن نیز به میزان زیادی در بازار کاهش می یابد.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: نگاهی به اتومبیل تندر 90 , اتومبیل , ایران , خارج , اتومبیل تندر90 , ال90 , L90 ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

شاهکارهای طراحی در صنعت خودروسازی جهان ( گزارش تصویری )

شاهکارهای طراحی در صنعت خودروسازی جهان ( گزارش تصویری )مازیار دانیالی– به گزارش گروه بین الملل پول نیوز، مجله کار مگزین طی یک نظرسنجی به معرفی ماندگارترین خودروهای جهان از نظر طراحی می پردازد.هر چند در نتایج حاصله جای بسیاری از خودروهای محبوب همچون بی ام دبلیو، آلفارومئو و … خالی است اما بی شک خودروهای منتخب به نوعی شاهکار طراحی در دوره خود هستند.

فراری جی تی 250 اسپایدر کالیفرنیا (1962) Ferrari 250 GT Spyder California SWB

از زمان تولید تاکنون این مدل همواره در میان بهترین و جذاب ترین خودروهای اسپرت جهان قرار داشته و طراحی زیبا و متمایز آن تحسین کارشناسان و مجموعه داران خودرو را به همراه داشته است. خودرویی که در تصویر مشاهده می کنید در مالکیت هنرپیشه معروف هالیوود جیمز کابرن قرار داشته و در سال 2008 به

قیمت تقریبی 11 میلیون دلار به آهنگ ساز مطرح بریتانیایی کریس ایوانز فروخته شده است.

 لامبورگینی میورا (1966) Lamborghini Miura

نام لامبورگینی همواره برای شرکت های خودرو سازی رقیب تداعی کننده احساس ترسی آمیخته با احترام بوده است. از سوی دیگر این شرکت پر آوازه با معرفی هر محصول بیش از گذشته هواداران خود و کارشناسان خودروسازی جهان را هیجان زده می کند. اما طی نمایشگاه خودرو ژنو در سال 1966، لامبورگینی به عنوان خودروسازی تازه وارد با عرضه مدل میورا نفس را در سینه دوستداران خودروسازی جهان و شرکت های مطرح آن زمان حبس کرد. طراحی این مدل بر عهده مارچلو گاندینی بود. خطوط و حجم جذاب بدنه، آرایش و سبک خاص مهندسی موتور و هماهنگی بخش های مختلف آن در کنار عامل اسپرتی لوکس بودن، نام میورا را به عنوان یکی از جذاب ترین و ماندگارترین خودروهای جهان به ثبت رسانده است.  

 

این خودرو کلاسیک و ماندگار آمریکایی اولین خودرو کوپه اسپرتی فست بک بود که از پنجره عقب مجزا سود می برد. طراحی غیر معمول که کارشناسان خودروسازی جهان آن را فراتر از زمان تولید این محصول می دانستند و مهندسی دقیق در ساخت بخش های مختلف استینگری باعث شد تا به سرعت در میان عاشقان خودروهای اسپرت از محبوبیت بسیاری برخوردار شود. طراحی خاص این خودرو همچنان مجموعه داران جهان را وسوسه می کند تا برای اضافه کردن نمونه اصل آن به مجموعه خود مبالغ هنگفتی را بپردازند. استینگ ری یکی از سمبل های ماشین های پرطرفدار و هیجان انگیز سال های گذشته آمریکا است.

شاهکارهای طراحی در صنعت خودروسازی جهان ( گزارش تصویری )

مرسدس بنز اس ال 300 (1952) Mercedes 300SL

استفاده از طرح بی نظیر و متمایز گالوینگ برای باز و بسته شدن درها و رنگ نقره ای ویژه آن، اس ال 300 را به فرشته بزرگراه ها تبدیل کرده بود. این خودرو همچنین یکی از مدل های مورد علاقه مجموعه داران جهان محسوب شده و آنها حاضر هستند تا برای خرید نمونه های اصلی و سالم این مدل مبالغی فراتر از 700 هزار دلار را نیز بپردازند.

شاهکارهای طراحی در صنعت خودروسازی جهان ( گزارش تصویری )

جاگوار ای تایپ (1961) Jaguar E-Type

از بخش طراحی خودروهای اسپرت جاگوار خواسته شده بود تا برای ادامه موفقیت های مسابقات 24 ساعته لومان استانداردهای مدل دی تایپ در خودرو جدید این شرکت مورد توجه قرار بگیرد. نتیجه این مساله تولد خودرویی با طراحی مونوکوک و بی نظیر به نام ای تایپ بود. حتی انزو فراری یکی از نام های تاثیر گذار صنعت خودروسازی جهان ای تایپ را زیباترین خودرو تولید شده تا آن زمان می دانست. مسلما همین اظهار نظر برای معرفی و بیان زیبایی و جذابیت این خودرو کافی خواهد بود.

 

شاهکارهای طراحی در صنعت خودروسازی جهان ( گزارش تصویری )

داتسون 240 زد (1970) Datsun 240Z

تولید این خودرو در واقع پاسخ محکم شرکت خودروسازی نیسان(داتسون) به خودروهای اسپرت پورشه و ب ام و در دهه 70 میلادی بود. "240 زد" با توجه به قیمتی ارزانتر نسبت به رقبای آلمانی خود به فروش و محبوبیت بسیاری در بازار ایالات متحده آمریکا دست یافت. طراحی چشمگیر و قدرت این مدل، آن را به طور کامل از محصولات بی روح و اقتصادی ژاپنی که تا پیش از این تولید شده بود متمایز می ساخت. این خودرو همچنین جد بزرگ مدل پرطرفدار فعلی "نیسان 370 زد" محسوب می شود. 

شاهکارهای طراحی در صنعت خودروسازی جهان ( گزارش تصویری )

سیتروئن دی اس (1955) Citroën DS

خودرویی با طراحی خاص که امکان هر گونه کپی برداری از آن را غیر ممکن ساخته و همچنان توجه عاشقان خودروهای کلاسیک فرانسوی را به سوی خود جلب می کند. بدنه ای تنومند اما در عین حال زیبا و هماهنگ، دی اس را به یکی از مطرح ترین و جذاب ترین خودروهای ساخته شده تاکنون در جهان مبدل ساخته است.

شاهکارهای طراحی در صنعت خودروسازی جهان ( گزارش تصویری )

استون مارتین دی بی اس (2008) Aston Martin DBS

دی بی اس برای قرار گرفتن در این جایگاه کار سختی را پیش روی خود داشت. دو مدل دیگر از این شرکت خودروسازی بریتانیا، کار را برای انتخاب جذاب ترین محصول از میان آنها بسیار دشوار ساخته بود. مدل کلاسیک دی بی 5 که در فیلم جیمز باند گلد فینگر شاهد هنر نمایی آن بوده و مدل هشت سیلندر ونتیج که با ظاهری زیبا نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند رقبای سرسخت دی بی اس در این انتخاب محسوب می شدند. اما در نهایت طراحی بی نظیر و چشم نواز دی بی اس باعث پیروزی آن در این رقابت نفس گیر شد. برخورداری از موتور 12 سیلندر 6 لیتری در کنار تجهیزاتی لوکس و پیشرفته باعث نشده است که از اصالت استون مارتین در این مدل کاسته شود. 

 

شاهکارهای طراحی در صنعت خودروسازی جهان ( گزارش تصویری )



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: شاهکارهای طراحی در صنعت خودروسازی جهان , خودرو سازی , ایران خودرو , سایپا , مازراتی , لامبورگینی , مرسدس بنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مشاهده صورت حساب قبض موبایل از طریق اینترنت

 

 
این ویژگی که بسیار عالی است و شما رو از شوکه شدن در سر برج فارغ میکند (!) ، به سادگی و تنها با وارد نمودن شماره تلفن همراه به همراه کدپستی مربوط به قبض موبایل قابل مشاهده میباشد. یعنی علاوه بر مشاهده صورتحساب تلفن خود میتوانید با دانستن کدپستی دوستان و اطرافیانتان صورتحساب موبایل آنها را نیز مشاهده کنید!

 

بدین منظور:
کافی است به آدرس http://217.218.110.142/billing بروید.
در این صفحه در قسمت ” تلفن همراه” شماره تلفن همراه خود را بدون ۰۰ اول یعنی به عنوان مثال به شکل ۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ وارد نمایید.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مشاهده صورت حساب قبض موبایل از طریق اینترنت , صورت حساب , قبض , اینترنت , صورتحساب قبض , حساب ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

آموزش نصب وردپرس ( wordpress ) روی هاست

آموزش نصب وردپرس ( wordpress ) روی هاست

آموزش نصب وردپرس wordpress 

برای نصب ورد پرس شما به سرور لینوکس (ترجیحا آپاچی نسخه +2 ) با پشتیبانی PHP و بانک MYSQL نیاز دارید.

1- آخرین نسخه وردپرس را از سایت وردپرس .org دانلود کنید و بعد از بازکردن فایل zip ،  تمام فایل های داخل آن را به روی ریشه سرور خود منتقل کنید.

2-حالا وارد پنل سرور سایت خود شوید و یک بانک MySQL مثلا بنام mybank و یک username و password برای بانک خود بسازید و یوزر ساخته شده را به بانک خود وصل کنید.(توجه کنید که در کنترل پنل سرور هایی که از Cpanel استفاده میکنند وقتی شما نام کاربری تان برای ورود به پنل مثلا macromediaX باشد و نام بانک خود را mybank گذارید در نهایت نام بانک شما بصورت macromediax_mybank میشود . همچنین نام کاربری شما نیز macromediax_username میشود.)

3- وارد ریشه سایت خود شوید و فایل wp-config-sample.php را به wp-config.php تغییر نام دهید. حال این فایل را بازکنید تا کمی تغییرش دهیم. در 4 خط آغازین این فایل آدرس بانک mySQL شما قرار می گیرد . خطوط مذکور در این فایل در ابتدا بصورت زیر است :

define(‘DB_NAME’, ‘wordpress‘); // The name of the database

define(‘DB_USER’, ‘username’); // Your MySQL username

define(‘DB_PASSWORD’, ‘password‘); // …and password

define(‘DB_HOST’, ‘localhost‘); // 99% chance you …

شما باید اطلاعات بانک خود را در این فایل بجای کلمات قرمز رنگ وارد کنید که در مثالی که ما زدیم فایل خطوط فوق بصورت زیر در خواهند آمد:

define(‘DB_NAME’, ‘macromediax_mybank‘); // The name of the database

define(‘DB_USER’, ‘macromediax_username‘); // Your MySQL username

define(‘DB_PASSWORD’, ‘password‘); // …and password

define(‘DB_HOST’, ‘localhost‘); // 99% chance you …

توجه : در اکثر مواقع آدرس سرور همان localhost است . مگر اینکه سرور mySQL شما روی سرور لینوکس جاری نباشد که در آن حالت باید آدرس سرور mySQL را بجایlocalhost بنویسید.

4- حال وارد صفحه اصلی سایت خود شوید. در صورتی که مشکلی تا اینجا وجود نداشته باشد یک جمله در صفحه اول سایت شما دیده میشود که در انتهای آن باید روی لینک install php کلیک کنید تا نصب وردپرس آغاز شود .

5- در صفحه ای که ظاهر میشود روی لینک First Step کلیک کنید تا عنوان سایت و ایمیل خود را در نسخه ای که نصب میشود تعیین کنید. حالا دکمه continue to second step را بزنید . نصب ورد پرس تمام شد!

6- در این صفحه یک usernmame بنام admin و یک پسورد تصادفی به شما داده میشود. روی لینک login کلیک کنید و با دادن user و pass وارد سایت شوید. اول از همه به بخش MyAccount که در بالای سمت راست صفحه است بروید و پسورد خود را تغییر دهید تا فراموش نکنید.

7- برای اینکه هنگام آپلود عکس هایتان در وردپرس، برنامه اجازه write در دایرکتوری را داشته باشد باید وارد کنترل پنل سایت خود شوید و در بخش filemanager به آدرس پوشه wp-content بروید و به این پوشه Access بدهید. ( عدد مقابل این پوشه در پنل شما احتمالا 755 است که باید با یک کلیک به 777 تغییرش دهید.)

8- خوب . حالا میرسیم به آدرس دهی category ها و پست هایی که شما مینویسید. وارد پنل wordpress شوید و به برگه options و سپس روزی زیربرگه PermaLink بروید. در اینجا نوع آدرس دهی صفحات شما مشخص میشود که در حالت پیش فرض بصورت Domain.com/?p=123 میباشد.

یعنی هر پست شما بصورت یک پارامتر مشخص میشود. این حالت برای موتور های جستحوگر چندان جالب نیست و پیشنهاد من استفاده از حالت Numeric و یا حالت category است که باید خودتان حالت category را بسازید .

در حالت category آدرس پست های شما بر اساس موضوع نوشته ها دسته بندی میشود . مثلا بصورت domain.com/fashion/123 میشود. برای این حالت روی گزینه custom کلیک کنید و محل نوشتن متن آن را بصورت زیر پر کنید. در این حالت آدرس هر پست با عنوان دسته بندی و سپس شماره پست مشخص میشود.

/%category%/%post_id%

9- حال باید تغییراتی که در انتهای صفحه برای شما نوشته است را در فایل .htaccess ایجاد کنید تا امکان تغییر آدرس مجازی URL ها که اصطلاحا به URL Rewriting معروف است فراهم شود.

RewriteEngine On

RewriteBase /

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d

RewriteRule . /index.php [L]

کدهای فوق را در فایل .htaccess وارد کنید.(این فایل روی ریشه سرور است). حال امکان آدرس دهی بصورت دایرکتوری نیز در سرور فراهم شده است.

10- برای استفاده از قالب های جدید وردپرس به آدرس http://themes.wordpress.net بروید و یک یا چند قالب را دانلود کنید. فایل zip قالب را باز کنید و پوشه قالب را در پوشه wp-content/themes آپلود کنید. حال به صفحه کنترل پنل وردپرس خود رفته و روی presentation کلیک کنید.در صورتی که قالب را درست آپلود کرده باشید thumbnail قالب در این صفحه دیده میشود . با کلیک روی هر قالب ، قالب کل سایت شما عوض میشود.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: آموزش نصب وردپرس ( wordpress ) روی هاست , هاست , موبایل , آموزش موبایل , وردپرس , سرور , بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

روش تبدیل گوشی K750 به W800

 
این عمل فقط در گوشی های CID 36 جواب می دهد
اول این فایل های همراه رو داونلود کنید:
 cyqwin1
  W800 Application
 CDA List
فایل cygwin1.dll رو تو مسیر windowssystem کپی کنید
1. باتری رو در بیارید
2. سیم کارت را خارج کنید
3. باتری رو سرجاش بذارید
4. روی W800.exe توی فایل همراه کلیک کنید
5. کلید C رو نگه می دارین و کابل رو وصل می کنید. وقتی شناخته شد کلید C رو رها کنید
6. این نرم افزار بطور پیش فرض یک IMEI گوشی W800 و CDA مربوط به منطقه دو اروپا رو مشخص کرده. اگه می خواین منطقه رو عوض کنین برای تعویض زبان ها فایل pdf همراه رو نگاه کنین البته برای زبان فارسی باید IMEI-5 رو انتخاب کنید
7. اگر میخواین w800رو به k750 تبدیل کنید باید IMEI یه گوشی k750 رو وارد کنیداینطوری Ixxxxxx-xx-xxxxxx-x توی برنامه وارد می کنید یا CDA مینویسید :
CDAxxxxxx اگر پیش فرض های برنامه رو تغییر دادین Enter رو بزنین و برای ثبت کلید این نرم افزار هیچ چیزی رو توی گوشی شما وارد نمی کنه! خیالتون راحت آخر سر کابل رو جدا کنید و برنامه رو ببندید یادتون باشه بعد از این کار باتری رو در نیارین!!!!!!!!!!!!! حالا SEUS رو برای آپدیت گوشی اجرا می کنین و این برنامه K750 شما رو به عنوان یه W800 میشناسه! مراحل کامل آپدیت را ادامه دهید تا گوشی شما عوض شود./


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: روش تبدیل گوشی K750 به W800 , گوشی , آموزش موبایل , موبایل , سامسونگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120
 
 

تصور کنید ؛ با ذوق و شوق فراوان و البته هزینه ای فراوان تر ، گوشی موبایل خود را خریداری کرده اید! اما یک غفلت کوچک کافی است تا با افتادن گوشی در داخل جوی آب و یا حتی سرویس بهداشتی (99% مواقع!) تمامی امید و آرزوهای شما نابود شود! تصور به این موضوع نیز بسیار دردناک است! اما نه! اندکی صبر کنید! هنوز تا نابود شدن کامل گوشی زمان زیادی مانده! در این ترفند قصد داریم تا با معرفی یک ترفند خارق العاده روشی را معرفی کنیم که گوشی شما اگر یک دوش حسابی هم گرفته باشد نجات پیدا کند! ترفندی که در عین حال عجیب اما کاربردی است!
ابتدا به این داستان واقعی توجه کنید! :

Ernesto Londoño ، خبرنگار واشنگتن پست ، پس از یک دوچرخه سواری طولانی به خانه برمیگردد و شروع میکند به شستن دست و رویش ، اما از آنجایی که کیف وسایل همراهش را بدجایی قرار بود ، ناگهان در چند لحظه کیف میگردد و گوشی BlachBerry نازنین 450 دلاریش در درون توالت می افتد! پس از اینکه از شوک حادثه خارج میشود ، سریع گوشی را از آب خارج میکند ، باتری گوشی را در می آورد و شروع به خشک کردن گوشی با سشوار میکند! اما پس از اندکی هنگامی که میبینید این روش موثر نیست و گوشی نیز وارد حالت کما شده است ، به یکی از دوستانش که در این زمینه تخصص داشته تماس میگیرد و از او کمک میخواهد. دوست عزیز هم در پاسخ او میگوید که گوشی را در یک ظرف پر از برنج نپخته بگذارد! بله! برنج نپخته! همگی ما دیده ایم که برنج خاصیت جذب رطوبت دارد و با اصول خیس کردن برنج هم آشنا هستیم (ترفندستان) ولی این نکته دیگر واقعأ ظریف است! سر انجام پس از اینکه گوشی یک روز در داخل ظرف برنج می ماند ، کاملأ سالم و مانند روز اولش میشود و بدون هیچ مشکلی قابل استفاده میگردد.این جناب خبرنگار هم تجربه گرانقیمتش را در واشنگتن پست برای عموم نوشته است ، البته آن دوستی که این روش را برای او توضیح داده است نامش فاش نشده چرا که ظاهرأ وی برای یکی از شرکتهای گارانتی یا مشابه آن کار میکند و فاش شدن نامش برای او دردسر ساز خواهد بود
.
اما در این زمینه میتوان عمل دیگری را نیز صورت داد:
گوشی که یک حمام اجباری کرده است را بهتر است اول خاموش کرده سپس باطری آن را خارج نموده تا جایی که امکانش هست گوشی را با کاغذها و دستمالهایی که آب جمع می کنند خشک کرده و بعد در الکل برای مدت کوتاهی بخیسانیدش و بعد هم بگذارید خشک شود. الکل برای خشک کردن قطعات داخلی گوشی بسیار موثر خواهد بود.
این روش شاید بیشتر قابل ادراک تر باشد! اما کارایی روش اول بیشتر است.


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: وقتی گوشی خیس , آب , گوشی خیس می شود , موبایل , باطری , آموزش موبایل , ترفند موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

چت رایگان با ایرانسل

 
شما نیز تاکنون با سیم کارت های سومین اپراتور کشور به نوعی سر و کار داشته اید. سیم کارت های ایرانسل به دلیل نوآوری های متعدد و تبلیغات گسترده و به ویژه قیمت پایین توانسته است حضور موفقی را در عرصه مخابراتی کشور داشته باشد و با استقبال گسترده مردم روبرو شده است. چرا که دیگر شما تنها با 15 هزار تومان یک خط خواهید داشت! به همین دلیل ابتکارات و ویژگی های منحصر به فرد این سیم کارت ها ، مشکلات و نقص هایی که ایرانسل به همراه دارد نیز به نوعی مخفی شده است. علاوه بر توانمندی هایی همانند GPRS و MMS ، ایرانسل قابلیتهای دیگری هم دارد که بسیاری از افراد از آنها بی خبرند. یکی از قابلیتهای فوق العاده ایرانسل که به تازگی ایجاد شده است ، SMS Chat Zone نام دارد. ابزاری که شاید همینک با معرفی آن شما را به خرید یک سیم کارت ایرانسل وسوسه کند! SMS Chat Zonee ابزاری است کاملأ رایگان و مجانی که به وسیله آن میتوانید یک ابزار چت کامل را از طریق SMS Chat روی گوشی خود داشته باشید. توسط SMS Chat Zone شما میتوانید با دوستان خود که ایرانسل دارند چت کنید ، دوستان جدیدی را جستجو و پیدا کنید ، از اتاق های چت استفاده کنید و در کل یک محیط چت کامل را روی گوشی خود داشته باشید. همچنین توسط SMS Chat Zone ، شما میتوانید پیام ها و آفلاین های دریافتی در یاهو مسنجر را هم به صورت SMS روی گوشی خود دریافت کنید که خود این موضوع نیز بسیار جالب است! در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه کامل استفاده از SMS Chat Zone به طور کامل بپردازیم.

 

فعال سازی 
برای فعال سازی ابتدا باید پیام کوتاهی با متن Go برای شماره 8383 ارسال نمایید. 
سپس پیام کوتاهی با متن زیر به عنوان خوشامد گویی دریافت می نمایید :

-Welcome To ChatZone!REPLY with 
!FF to make-a-friend 
!CC to enter chat rooms 
ثبت نام 
برای ثبت نام در این سرویس ابتدا باید نام ، سن ، جنسیت و محل اقامت تان را به شماره 8383 با فرمت زیر ارسال کنید: 
[R [name][age][s–e–x][location 
Location = محل زندگی ، S–e–x = جنس ، Age = سن ، Name = نام

مثال:. 
R Nima 21 M Teh 
________________________________________ 
لیست فرمان ها

با تایپ متن CL و ارسال به شماره 8383 می توانید کل لیست فرمان های موجود در سیستم را از طریق دو پیام کوتاه دریافت کنید. .

________________________________________ 
جستجوی دوستان 

 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: چت رایگان با ایرانسل , آموزش موبایل , موبایل , ترفند موبایل , ایرانسل , سیم کارت , اپراتور ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردين 1396 | نظرات ()