نوشته شده توسط : webomomi120

مذهب یعنی: طریقه و روش؛ البـته مـعنای مذهب جعفری این نیست که امام جعفر صادق علیه السّلام مذهب جداگانه‌ای غیر از امامان‌ دیگر‌ دارد زیرا جای شبهه نیست که گفتار و رفتار امامان دوازده‌گانه علیهم السلام همگی سند و حجت اسـت و عـلوم همهء آنها موروث از پیغمبر اکرم(صلی الله علیه و آله) بوده و اجتهادی نیست.

 

امام صادق، امام ششم،

یک قرن‌ و چند‌ سـال‌ بـیشتر از طـلوع آفتاب نبوت نگذشته بود، که نظرهای مختلفی در زمینه اصول عقاید، در‌ عالم اسلام پدید آمد، و قـیافه‌های مشاجرات و مباحثات گوناگون در میان مسلمانها نمودار گشت‌، از طرف دیگر اختلافهای‌ سیاسی‌ و کشمکش‌های دامـنه‌دار میان دولت بنی‌امیه و بنی‌عباس کـه اوبـی رو به انقراض و دومی رو به اوج ترقی میرفت، افکار را مشوش میساخت، تا اینکه سرچشمه سرشار علوم و حقیقت و ترجمان اسرار مکتب عصمت و طهارت امام جعفر صادق‌ علیه السّلام برای بیان حقایق قیام نمود، و در پرتو مـنطق رسا و استدلالهای عمیق و اساسی خود ظلمت‌های مشکوک و شبهات را از میان برد و چهرهء دلارای حقیقت نمودار گشت، و مذهبی بنام: مذهب‌ جعفری‌ که شالوده آن بر اساس معارف آسمانی بود بوجود آمد. 

مذهب یعنی: طریقه و روش؛ البـته مـعنای مذهب جعفری این نیست که امام جعفر صادق علیه السّلام مذهب جداگانه‌ای غیر از امامان‌ دیگر‌ دارد زیرا جای شبهه نیست که گفتار و رفتار امامان دوازده‌گانه علیهم السلام همگی سند و حجت اسـت و عـلوم همهء آنها موروث از پیغمبر اکرم(صلی الله علیه و آله) بوده و اجتهادی نیست؛ بلکه منظور این‌ است‌ که برای امام صادق علیه السّلام طبق اوضاع زمان فرصتی برای نشر معارف مذهبی دست داد که بـرای امـامان دیگر دست نداده بود و این فرصت و موقعیت به جهت چند چیز‌ بود:

1- زمان‌ امامت حضرتش طولانی یعنی متجاوز‌ از‌ سی‌ سال بود گرچه زمان امامت امیرمؤمنان علی و امام زین العابدین و امـام مـوسی کـاظم و امام هادی(علیهم السلام) نـیز از سـی سـال‌ متجاوز‌ بود‌؛ ولی فرصت مناسب و موقعیت مساعدی که طبق اوضاع‌ زمان‌ و محیط برای آن حضرت در نشر معارف دینی پیش آمد نمود، برای آنهـا رخ نـداد.

2- در دوره زندگی آن‌ جناب‌ از‌ طرفی افکار برای پذیرش حـقایق آمـده‌تر و از طرف دیگر مذاهب‌ و آراء گوناگون و بدعت‌ها و ضلالت‌ها پدید آمده بود، در این فرصت متناسب حضرتش برای ریشه‌کن ساختن اباطیل و شبهات و ابـراز‌ حـقائق‌ قـیام‌ کرد؛ و البته جلوهء نور در محیط ظلمانی بهتر معلوم میگردد.

3- کـشمکش های‌ دامنه‌دار‌ و انقلابات داخلی میان اتباع بنی‌امیه و بنی‌عباس درگرفت و ارکان سلطنت مروانیان متزلزل گردید و بنی‌عباس برای استحکام پایه‌های‌ سـلطنتشان‌ در‌ کـوشش و کـشش بودند، این دو نیروی متضاد در برابر یکدیگر صف آرائی‌ کرده‌ و به هم‌ مـشغول شـدند، و پس از انتقال سلطنت به بنی‌عباس آنها برای استوار ساختن پایه‌های دولت‌ خود‌ دست‌ به اقدامات دامنه‌داری زده و به نـابود سـاختن دشـمنان خود پرداختند و در نتیجهء این سرگرمی ها آن‌ سختگیری ها‌ و محدودیت‌هائی که برای امامان دیـگر بـود از مـیان رفت، و در این مدت از‌ زمان‌، امام‌ جعفر صادق علیه السّلام به بیان حقایق پرداخت و جهانی را از نـور عـلم و حـکمت روشن‌ ساخت‌ بطوری که هر یک از کتاب های دینی را ورق بزنیم و در هر رشته‌ از‌ رشته‌های‌ علوم دیـنی دقـت کنیم کلمات گهربار آن حضرت را بیش از امامان دیگر می‌یابیم، کلماتی‌ که‌ بنای احکام دیـنی اسـت، کـلماتی که راه سعادت را نشان میدهد، کلماتی‌ که‌ روح‌ را نشاط و جان را معرفت می‌بخشد آری در این فرصت مـناسب مـکتبی تشکیل داد و شاگردانی‌ تربیت‌ نمود‌ که تعداد آنها به چهار هزار بالغ گردید، شاگردانی کـه از اطـراف و اکـناف‌ بلاد‌ اسلام به محضر پرفیضش حضور یافته از آن سرچشمهء معارف ربانی سیراب می‌گشتند.

جائی که تعداد راویـان‌ احـادیث‌ به چهار هزار بالغ گردد فکر کنید تعداد احادیثی که از آن حضرت‌ نقل‌ شـده اسـت بـه چندین هزار باید برسد! 

برای‌ نمونه‌ ابان‌ بن تغلب سی هزار حدیث از حضرتش‌ نقل‌ میکرد و مـحمد بـن مـسلم شانزده هزار حدیث جابر بن حیان از افاضات علمیش‌ کتابی‌ تألیف کرد کـه هـزار ورق‌ بود‌ خلاصه هر یک‌ از‌ آنها‌ طبق استعداد خود در هر رشته‌ای‌ سؤالاتی‌ نموده و جوابها را یا بخاطر مـی‌سپردند یـا در دفتری ضبط میکردند.

«حسن‌ بن‌ علی وشاء» می گوید در مسجد کوفه‌ نهصد نـفر را بـا‌ چشم‌ خود دیدم که همه میگفتند:‌ حـدثنی‌ جـعفر بـن محمد(یعنی جعفر بن محمد علیهماالسـلام مـرا حدیث گفت). ابن‌ ابی‌ الحدید می گوید: (جلد اول شرح‌ نهج‌ البلاغه‌ صفحه 6): «فقه مـذاهب‌ چـهار‌ گانهء اهل سنت(شافعی‌؛ مـالکی‌؛ حـنبلی، حنفی) به حضرتش بـاز می گردد احـادیثی که فعلا در دست است قطره‌ای اسـت از دریـای‌ فضیلت‌ آن جناب.

در آن مکتب درخشان تعلیم‌ با‌ تربیت توأم‌ بود‌ و علوم‌ را فقط بـرای نـشر‌ معارف دین فرامی‌گرفتند و همین هدف مـقدس آنان را به کوشش در این راه وادار مـی‌نمود. مـا اصول‌ موادی را‌ که آن حضرت در طـی تـعلیم‌ به شاگردانش‌ گوشزد‌ می‌نمود‌ از‌ نظر خوانندگان محترم‌ میگذرانیم:‌

1- از نظر اهمیت فراگرفتن علم می‌فرمود: «دانـش را طـلب کنید اگر به فرو رفتن در خـون ها و شـکافتن دریـاها‌ باشد. ‌»( جلد 17 بحار ص 265) باز‌ فـرمود: «دوسـت نمیدارم‌(مجالس صدوق(ره)مجلس 11) جوان را مگر ایـنکه‌ یـا‌ دانشمند‌ و یا‌ دانش‌آموز‌ باشد‌» و فرمود(محاسن برقی/ ج 1 ) یک حدیث دربارهء حلال و حرام از شخص راستگوئی فرابگیری بـهتر اسـت از دنیا و هرچه در دنیا است از طلا و نـقره.

2- از نـظر احترام عـلماء مـیفرمود: «هـر‌ کس دانشمند مسلمانی را احـترام کند روز قیامت خدا را ملاقات می‌کند در حالی که خدا از او خشنود است و هر کس فقیه مسلمانی را اهانت کند روز قـیامت خـدا را ملاقات‌ کند‌ در حالتی که خدا بر او غـضبناک اسـت.»(بحارالانوار‌/ ص 81)

3- عـمروبن ابـی المـقدام می گوید برای نـخستین بـار که به محضر مبارکش برای اخذ حدیث بـار یـافتم فـرمود راستگوئی را پیش از حدیث گفتن فرابگیرد.( کافی باب الصدق و اداء الامانة)

4- فرمود: «عـلم را جـستجو کـنید و خـود را بـا حـلم‌ و وقار‌ پس از فراگرفتن علم بیارائید‌ در‌ مقابل متعلمین تواضع کنید و متعلمان نیز در برابر معلمان تواضع کنند، دانشمند متکبر نباشید که این رویهء باطل، حق شما را از میان میبرد‌.(مجالس شیخ صدوق مـجلس 17)

5- علم‌ را بـه منظور خودنمائی و افتخار‌ و جدال‌ طلب نکنید. (جـلد 17 بحار ص 270)

6- دانش را هر اندازه که میخواهید فرابگیرید ولی بدانید تا بر طبق آن عمل نکنید نتیجه‌ای نخواهید گرفت. هدف دانشمندان به کار بستن علم است و هدف سفیهان فقط نقل کـردن‌ آن است. کسی که نیکی را به مردم تعلیم می‌کند و خود بدان عمل نمی‌کند مانند چراغی است که به مردم روشنی می‌بخشد ولی خودش میسوزد، عالم هنگامی که به علمش عمل نکند موعظه‌اش در‌ دلها‌ جـای گیر نـشود‌ مانند قطرهء باران که از روی سنگ می لغزد و قرار نمی‌گیرد.( جـلد-1-بحار ص 81)

7- اهمیت شایانی به تالیف و تدوین کتاب می داد زیرا‌ احتیاچ هر اجتماع را به علم و دانش پیش‌بینی می نمود و مـیخواست عـلم در هر‌ عصری‌ در‌ اجتماع بشری جـاوید بـاشد و در این زمینه می فرمود: «بنویسید تا فراگرفته‌ها را حفظ کنید، و نوشته‌های خود را ‌‌محفوظ‌ نگاهدارید که بعد به آنها محتاج خواهید گشت.»( جلد 1-بحارالانوار ص 16)

این حوزه‌های علمی که هم‌اکنون در‌ جـهان‌ تـشیع‌ جلب توجه می‌نماید؛ و سـالیان دراز چـشم و چراغ جامعهء مسلمان بوده و هست، و صدها رجال فقه و دانش‌ را در دامن خود تربیت کرده، و هزاران کتاب مفید در رشته‌های مختلف بوجود‌ آورده؛ شالودهء همه اینها‌ به همت‌ و توجه امام جعفر صادق علیه السّلام ریـخته شـده است و همچنان رو به عظمت و وسعت خواهد رفت تا ششمین فرزند آن حضرت یعنی حضرت حضرت صاحب الامر(ع) ظاهر گردد و در پرتو توجه حضرتش‌ قرار گیرد.

فضایل و کمالات آن جناب به اندازه‌ای است که کتابها در این‌ زمینه‌ تألیف گردیده و ما فقط بـرای نمونه توجه شما را به چند جمله که از زبان یکی از(محمد‌ بن طلحهء شافعی متوفی سال 654 در کتاب مطالب السئول ) دانشمندان اهل سـنت نـقل گـردیده است جلب می‌کنیم: «امام صادق علیه السّلام از بزرگان‌ و سادات‌ اهل‌بیت رسالت است، صاحب گنج دانش و معرفت، دارای زهـد‌ ‌و عـبادات و اوراد پیوسته و تلاوت بسیار است، بیانات حکمت‌آمیزش ترجمان اسرار قرآن است و از دریای قرآن آسـمانی گـوهرهای گـرانبها پدید می آورد‌ و اوقات‌ خود را به انواع عبادات میگذراند دیدارش آخر ت را به یاد می آورد، و گوش فرادادن بـه احادیثش روح زهد را در وجود آدمی زنده می‌نمود، پیروی کردن از راهنمائیهایش موجب بهشت می گردید. قیافهء‌ بـا‌ عظمت‌ و اعمال پاکیزه‌اش گـواهی مـی داد که‌ از‌ دودمان‌ رسالت است، مناقب و فضایلش از شماره بیرون، و در دریای کمالاتش فهم حیران است؛ علوم و معارف درخشانی از وجودش سرچشمه گرفته که‌ عقول‌ بشری‌ از احاطه به آن قاصر و عاجز است.!»


منبع: درسهایی از مکتب اسلام، اردیبهشت 1339، سال دوم - شماره 4 



:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: ‌‌‌بـه مناسبت‌ شهادت امام صادق(علیه السلام) , امام جعفر صادق , ششمین امام , مذهبی , امام شیعیان , اطلاعات عمومی , عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

شادى و‌نشاط و تفریح از جمله نیازهاى روحى و‌فطرى انسان است که خود باعث می شود به نوعی تنوع در زندگی ایجاد شود.اگر شادی و نشاط نباشد زندگی یکنواخت می شود و اگر زندگی یکنواخت شود عشق آرام آرام کم رنگ می شود اما برخی از زوجین از این راز مهم بی اطلاع هستند و یا نمی دانند که چگونه می توانند در زندگیشان تنوع ایجاد کنند. 

 
زندگی یکنواخت، تنوع، زندگی مشترک، رابطه جنسی، دکوراسیون خانه، خانواده، عشاق

گاهی برخی از افراد تصور می کنند شادی و نشاط و خوشگذرانی فقط مختص دوران نامزدی و عقد است. شنیده اید برخی می گویند در دوران عقدتان خوب خوش بگذرانید دیگر وارد  زندگی مشترک که بشوید انقدر مشکلات دارید که فرصتی برای تفریح ندارید! اما برعکس بعد از ازدواج تازه فرصت های باهم بودن بیشتر می شود؛ از طرف دیگر محدودیتی برای رفت و آمد وجود ندارد و طرفین به راحتی می توانند برای زندگی خود تصمیم بگیرند و در واقع با زیر یک سقف رفتن می‌توان تنوع های زیادی در زندگی ایجاد کرد اما این دیگر بستگی به شما دارد که چگونه زندگیتان را هیجان انگیز و شاد کنید.

سرکار ، خانه – خانه، سرکار... این روتین زندگی اکثر مردان و یا زنان شاغل است که شب هم که به خانه می‌‌آیند با کلی خستگی شام را می خورند و می‌خوابند و دوباره روز از نو و روزی از نو! این روند به نوعی زندگی زناشویی را کسالت آور می‌کند و زن و شوهر دیگر جذابیتی برای هم نخواهند داشت. انسان همواره به دنبال ایجاد شور و نشاط و هیجان در زندگی است. شاید بتوان گفت یکی از دلایل چند همسری در مردان همین عامل یکنواختی در زندگی است چرا که یکنواختی می‌تواند به دنبال خود بی حوصلگی، کسلی و بی اهمیت شدن به همه چیز را به همراه آورد و در مواردی حادتر منجر به افسردگی و یا حتی جدایی همسران شود.

شما براى نشاط و شادى زندگى خود چه كارهایى را انجام داده اید و پیشنهاد می‌كنید؟

دوستان با تجربه ی ما تجربیاتی را در این زمینه از زندگی شخصی خود در اختیار ما قرار دادند که  به برخی از آنها اشاره می کنیم :

فاطمه: من ۲۴ساله ازدواج کردم .دوتا بچه دارم اما همیشه و هر سال سالگرد ازدواجم را جشن میگیرم  و برای همسرم شلوار ولباس ودمپایی و..هر چی لازمش است تهیه می‌کنم و با کادو پیچ  وشام خوب و با تزیین و...معمولا یه شب عالی برایش می‌سازم .حتی امسال همسرم دست وبالش خالی بود که برایم کادو بگیرد ولی ما جشن را داشتیم .خوشی وخوشبختی ولذت درکنار هم بودن هیچ ربطی به مادیات نداره..

مریم:برای شادی در زندگی سعی کنید که تکرار در زندگی نباشد که باعث خستگی میشود

-سعی کنید گاهی با شوهرتان بازی های کودکانه مثل نام شهرت..نقطه نقطه..مینج..مار پله و...بازی کنید

-اخر هفته با اقاتون باهم اشپزی کنید

-روزی چند بار بدون دلیل بوسش کنید

-شبی را اختصاص بدهید که باهم فیلم سینمایی ببینید و کمی مخلفات برای دیدن فیلم اماده کنید

=گاهی اوقات بدون دلیل برا همسرتان هرچند کادوی کوچک بخرید

الان که تابستان است و هوا گرمه تو حیاط یا خونه و حموم می‌توانید اب بازی کنید

-سعی کنید اخر هفته باهم به پیاده روی شبانه برید

-کوهپیمایی در طول ماه و حتی در طول هفته یادتون نره

-میتونید بعضی شب ها غذا اماده کنید و باهم به پارک برید

-گاهی برای همسرتان برقصید

-سعی کنید که مناسبت‌ها جشن بگیرید هرچند جشن کوچک باشد 

توصیه ما به شما برای اینکه در زندگیتان تنوع ایجاد کنید :

هر کاری که هر روز تکرار شود باعث یکنواختی می شود به عنوان مثال اگر هر روز با آرایش غلیظ و لباس های نیمه برهنه به استقبال هسرتان بروید این شیوه به مرور زمان برای همسرتان یکنواخت می شود و دیگر آرایش کردن یا نکردن شما برایش فرقی نمی کند لذا در کنار تفریح و شادی و خوشگذرانی می‌توان تنوع های دیگر همچون تنوع در ظاهر، رابطه زناشویی، دکوراسیون خانه و... هم ایجاد کرد.

تنوع در ظاهر: 

نیازی نیست همیشه آرایش کرده و هر روز با یک مدل لباس باشید بلکه همیشه آراسته و تمیز و مرتب باشید اما گاهی خاص باشید. گاهی از لباس های خاص با رنگ های خاص استفاده کنید و سعی کنید آرایشتان همیشه یک مدل نباشد.

 کاری کنید که در همسرتان ذوق آمدن به خانه را چندین برابر بیشتر کنید و در عین حال خودتان هم از عکس العمل همسرتان ذوق زده خواهید شد و این خود یک نوع تنوع در زندگی زناشویی است.

تنوع در رابطه زناشویی:  

رابطه زناشویی از جمله هیجان انگیز ترین کارهایست که خود به تنهایی بخشی از تنوعات زندگی زناشویی است اما همین رابطه زناشویی هم گاهی با یکنواخت شدن فرو کش می کند لذا تنوع در برقراری رابطه جنسی هم یکی از ملاک های تنوع و و شادی و نشاط در زندگی است چنانچه امام صادق (ع) می فرماید: شادابی و شکوفایی در ده چیز است: پیاده روی، سوارکاری، فرو رفتن در آب، نگاه به سبزه ها، خوردن، آشامیدن، نگاه به همسر، آمیزش با همسر(همراه با تنوع)، مسواک کردن، شستن سر با گل خطمی و گفت و گو با دوستان.

تنوع در دکوراسیون:

گاهی یک تغییر ساده می تواند خود یک تفریح باشد و کلی در روحیه تاثیر بگذارد.جای مبل هایتان، تلویزیون، بوفه و... را هر از گاهی عوض کنید این روش هم باعث می شود وقتی همسرتان از سرکار می آید با یک دکوراسیون جدیدی مواجهه شود و خود شما هم مطمئنن از آن لذت خواهید برد.

برنامه ریزی برای تفریح و سرگرمی: 

مشغله های کاری و اوضاع نامناسب اقتصادی به شما اجازه نمی دهد که به سفربروید  اما حداقل می توانید با یک تفریح و گشت و گداز ساده زمانی را به خانوادتان اختصاص دهید.گمان نمی کنم یک گردش در طبیعت آنچنان وقت یا هزینه گزافی از شما بگیرد. حتی اگر در طول هفته به هیچ عنوان فرصتی را برای پیاده روی و یک گردش معمولی ندارید حتما از تعطیلات اخر هفته تان به نحو احسن استفاده کنید تا هم تنوعی در زندگیتان ایجاد شود و هم اول هفته تان را با انرژی آغاز کنید .

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: ندگیتان را از یکنواختی در بیاورید , خانواده , ازدواج و خانواده , ازدواج , همسرداری , ازدواج و همسرداری , اطلاعات عمومی , عمومی , سبک زندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

 ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ ۰۷:۲۰:۰۰ 

توجه کاربران گرامی همراهان عزیز روی تصاویر مورد

نظر کلیک کنید تا صفحه بزرگ نمایش داده شود .

با تشکر مدیریت وبسایت اطلاعات عمومی



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 28 تیر96 , روزنامه امروز , روزنامه , روزنامه28تیر , روزنامه چهارشنبه 28تیر 96 , اطلاعات عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : اخبار گوناگون,مطالب گوناگون,خبرهای گوناگون



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: راه اندازی جست‌وجوی میکرووبلاگ توسط گوگل , توییتر , گوگل , جست و جو , میکرووبلاگ نویسی , وبلاگ , اطلاعات عمومی , وبسایت ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

توجه ((کاربران گرامی همراهان عزیز برای

بزرگنمایش دادن صفحه روزنامه مورد

نظر روی روزنامه مورد نظر کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: روزنامه 27تیر 96 , روزنامه , رزونامه روز , روزنامه امروز , صفحه اول روزنامه , صفحه اول روزنامه 27تیر96 , اطلاعات عمومی , عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 714
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : اخبار گوناگون,مطالب گوناگون,خبرهای گوناگون

 
آینده دنیای مد در گروی آشتی با طبیعت (کفش سبز)
امروز که بسیاری از انسان‌ها به فکر نجات و آشتی دوباره با طبیعت هستند، سعی دارند با تغییر در روند زندگی‌شان به این امر کمک کنند. حتی این افراد در انتخاب مایحتاج روزمره بیشتر دقت می‌کنند تا در تضاد با طبیعت نباشد. البته این کار همیشه هم آسان نیست! مثلا اگر شما بخواهید یک جفت کفش بخرید، چه مواردی را مد نظر می‌گیرید؟ شکل و شمایل کفش؟ مدل؟ جنس کفش؟ قیمت؟ راحتی آن؟ یا مسائل زیست‌محیطی را هم در نظر می‌گیرید؟

 

سه جوان هلندی موفق به تولید کفشی از جنس جوی دوسر شده‌اند که سازگاری کاملی با محیط‌زیست دارد، چراکه این کفش، نه تنها از جنس یک گیاه تولید شده، بلکه بعد از دور انداختنش هم، تبدیل به درخت تنومندی می‌شود! این کفش‌ها در مدل‌های مختلف و زیبا، با ظاهری کاملا به‌روز و زیبا، پیش فروش می‌شوند.

مدت زمان تجزیه
بندهای کنفی و نیز قسمت کتان کفش، در عرض 2 ماه که در خاک معمولی کاشته شوند، تجزیه خواهند شد. قسمت پلاستیکی کفش هم طوری تهیه شده که در صورت دفن شدن زیر خاک مطلوب، در عرض 6 ماه تجزیه شود اما این مدت‌زمان به میزان رطوبت، دما و جنس خاک بستگی دارد و به این ترتیب خریداران این کفش‌ها می‌توانند بعد از کاشتن کفش در خاک، نتایج را برای این وب‌سایت ارسال کنند تا در تکمیل این پروژه سهیم باشند.

مقاومت در برابر باران و برف
مسلما این کفش‌ها در مقابل باران و برف، پای کاربر را محافظت خواهد کرد و مثل سایر کفش‌ها فقط کمی مرطوب و کثیف خواهند شد؛ اما همچنان قابل استفاده خواهند بود.

کفش‌ها واقعا گل می‌دهند؟
اگر خریدار این کفش‌ها، دستور عملی درج شده در کفش را دنبال کند، قاعدتا صاحب یک دسته گل وحشی آتشی رنگ خواهد شد که در عرض چند روز از دل کفش‌ها بیرون می‌آید!

چه دانه‌ای در کفش‌هاست؟
این دانه‌ها، مجموعه‌ای از گل‌های صحرایی و وحشی است که عمدتا قرمز رنگ هستند. در بروشور اطلاعاتی می‌توانید فهرست کامل این گیاهان را ببینید.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: آینده دنیای مد در گروی آشتی با طبیعت , کفش سبز , کفش , کتونی , دنیای مد , باران و برف , ورقه دانه , اطلاعات عمومی , عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

 ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ ۰۷:۱۵:۰۰

توجه (( کاربران گرامی برای بزرگ شدن تصاویر

روزنامه های زیر روی هر روزنامه کلیک کنید))

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: صفحه اول روزنامه های یکشنبه 25 تیر , روزنامه 25تیر , صفحه اول روزنامه 25تیر , اطلاعات عمومی , روزنامه های ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

زردآلود به علت دارا بودن ویتامین‌ B برای درمان بیماری‌های عصبی، روحی و روانی، خستگی، بی‌خوابی و فراموشی مفید است.

فواید شگفت انگیز زردآلو

به گزارش افکارنیوز، زردآلو یکی از خوشمزه‌ترین میوه‌های فصل تابستان است که معمولا ۲ یا ۳ نوع آن در بازار یافت می‌شود. یکی از انواع آن‌ شکر پاره است که همان طور که از نامش پیداست، طعمی بسیار شیرین دارد. نوع دیگر آن قیسی است که به اندازه بقیه انواع زردآلو فراوانی ندارد ولی خشک شده آن به راحتی می‌توان یافت. به طور کلی زردآلوی خشک شده – یا همان برگه زرد آلو – یکی از خوش‌ طعم‌ترین اجزای آجیل شیرین است.

 

خواص غذایی

زردآلو دارای طبیعتی سرد و تر است که البته نوع شیرین آن خاصیت گرم‌تری دارد. این میوه مقوی و لذیذ سرشار از ویتامین‌های A ،C  و گروه B  است و مواد معدنی مختلفی شامل کلسیم، منیزیم، فسفر، پتاسیم، گوگرد، سدیم و مقدار کمی مس، آهن و روی نیز دارد.زردآلو و به‌خصوص برگه خشک شده آن (به صورت خیس خورده) ملین است. مغز شیرین هسته زرد آلو نیز مقوی و مغذی است و طبیعتی گرم وخشک دارد؛ در ضمن مواد پروتیینی، چربی، قند،ویتامین A و آنزیم‌های مختلفی نیز در آن وجود دارد.

فواید زردآلو

چند نکته مهم در مصرف زرد آلو

 

طرز تهیه مربای زردآلو

مواد لازم:

طرز تهیه:

زردآلوها را شسته وهسته آنها را با دقت درآورید و کنار بگذارید . شکر را با ۲ لیوان آب بگذارید بجوشد. وقتی شربت قوام آمد، بگذارید تا خنک شود. سپس زردآلوها را درشربت بریزید و ظرف را روی حرارت ملایم و یکنواخت قراردهید تا شربت بجوشد و زردآلوها بپزد ولی له نشود. در انتها آبلیمو را هم اضافه کنید و بعد از قوام آمدن شربت، ظرف را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید تا مربا خنک شود. سپس آن را در شیشه ریخته و در یخچال نگهدارید.

 



:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: فواید شگفت انگیز زردآلو , زردآلو , فواید زردآلو , آلو , زرد آلو , میوه , میوه تابستان , اطلاعات عمومی , خبری , عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120
 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: تیراندازی تروریست ها به مرز سراوان از خاک پاکستان , تروریست , اخبار روز , خبر , تیراندازی , مرزسراوان , اطلاعات عمومی , عمومی , خبر روز ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

 

نورالخدا اهل لبنان به اصرار همسر و تاکید وی بر اینکه «داعش آنقدرها هم بد نیست» همراه وی به سوریه آمده است. اما زمانی که به محل رسیدند، او متوجه شد که اوضاع به شکل دیگری است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از اسپوتنیک، یکی از زنان به نام خدیجه اهل تونس در یک جمله زندگی خود را به تصویر می کشد: «خشونت، ظلم و فقدان راهی برای فرار» او می گوید که بسیاری از همسران تروریست ها اهل کشورهای دیگر بودند. اگر شوهرت کشته بشود، با حضور شاهد و اجازه خویشان، زن مرد دیگری می شوی.

نورالخدا اهل لبنان به اصرار همسر و تاکید وی بر اینکه «داعش آنقدرها هم بد نیست» همراه وی به سوریه آمده است. اما زمانی که به محل رسیدند، او متوجه شد که اوضاع به شکل دیگری است. او می گوید: «اگر می دانستم داعشی ها چطور افرادی هستند، با شوهرم به آنجا نمی رفتم».

به گفته هر دو زن، آنها را در اتاق های کوچکی بدون پنجره محبوس کرده بودند. کودکانشان با شپش دست و پنجه نرم می کردند، اما هیچ کس آنها را به دکتر نمی برد. خدیجه می گوید که شبه نظامیان به غیر از زنان شرعی، با برده های جنسی هم وقت می گذراندند. آنها را خریداری می کردند و به هم هدیه می دادند. به این زنان حتی بیش از زنان خود اهمیت می دادند. قیمت یک برده بین 10 تا 30 هزار دلار بود. نورالخدا می گوید که برخی از دختران توانستند فرار کنند، اما شبه نظامیان دوباره آنها را می گرفتند و سرنوشتشان جز مرگ نبود.

خدیجه برای خبرنگار راشا تودی تعریف می کند: «ما و شوهرانمان اشتباه بزرگی مرتکب شدیم که به اینجا آمدیم. به همه توصیه می کنم که از آنها دوری کنند. تمام کسانی که با آنها مخالفت می کنند را سر می برند. هر دو زن اعتراف می کنند که از بین زنان شبه نظامیان، افرادی هم هستند که با این شرایط کاملا کنار آمده اند. آنها فقط به خاطر زنان برده که شوهرانشان به هم هدیه می دهند ابراز ناراحتی می کنند.

منبع:تابناک



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: حکایت همسران تروریست‌ها از زندگی داعشی , اخبار روز , داعش , زنان داعش , تروریست , اطلاعات عمومی , عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : اخبار سینما

 
دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

 

رامبد جوان از همسر سابقش برای حضور در خندوانه دعوت کرده هست، وی به اصرار مردم که مدت ها بود خواهان دعوت کردن از سحر دولتشاهی به این برنامه بودند بالاخره پاسخ داد. رامبد جوان روز قبل به صورت زنده با مخاطبانش گپ زد. او در این گفتگو به درخواست مخاطبان برای دعوت از یکسری از مهمانها از هدیه تهرانی گرفته تا ترانه علیدوستی و از همه ي مهمتر سحر دولتشاهی پاسخ مثبت داد.

 

رامبد جوان ساعت ۱۵:۳۰ دیروز به صورت زنده با مخاطبانش گپ زد. این گپ لایو اینستاگرامی هیچ سوژه خاصی نداشت و فقط قرار بود رامبد به سوالات و نظراتی کهمخاطبان برایش می فرستند بلافاصله جواب دهد. با وجود این که تمام سوال و جواب ها درمورد برنامه «خندوانه» بود و خود جوان هم در پشت صحنه این برنامه با مردم گپ می زد،

دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

این لایو در صفحه اینستاگرام خندوانه قابل دریافت نبود و فقط آنهایی که رامبد جوان را در لیست فالوئرهایشان داشتند می توانستند از وجود این گفت و گو با خبر شوند.

 

این گپ و گفت زنده، با ۱۴ هزار بیننده شروع شد و بعد از ۴۰ دقیقه با ۲۱ هزار بیننده به اتمام رسید. رامبد جوان سعی کرد به تمام سوالات مهمی که مطرح میشود جواب دهد حتی سوالاتی که هیچ کس فکرش را نمی‌کرد انها را مطرح کند چه برسد به این کهبرایشان پاسخی داشته باشد. این سوال و پاسخ ها را مرور میکنیم.

دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

سوپراستارها مهمان خندوانه

درخواست ها برای دعوت از مهمان هاي ستاره در خندوانه عمده بود. اسم یکی سری ازافراد هم این میان رد و بدل شد که بعید به نظر می‌رسید روزگاری حتی سر از تلویزیونی دربیاورند چه برسد به این که به خندوانه بیایند. مثلا هدیه تهرانی هیچ وقت تا به حال پایش به تلویزیون نرسیده اما رامبد جوان در پاسه به درخواست مخاطبان گفت هدیه تهرانی را باشه می آورم.

 

او درمورد محمدرضا گلزار و ترانه علیدوستی هم همین پاسخ را دارد. گرچه گلزار پیش ازاین دو بار به تلویزیون آمده اما علیدوستی هم مانند تهرانی هیچگاه در یک برنامه تلویزیونی حاضر نشده هست.

دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

بی میلی شهاب حسینی به خندوانه
رامبد در پاسخ به این درخواست که شهاب حسینی را به خندوانه بیاورید گفت که شهاب حسینی به تلویزیون نمی‌آید. این در حالی هست که همین یلدای قبل عادل فردوسی پور با او برای برنامه ۹۰ گفت و گو کرد. آنطور که شنیده میشود شهاب حسینی با تلویزیونی مشکلی ندارد اما علاقه اي به حضور در برنامه خندوانه ندارد و حال و هوای آن را عمده منطبق با حال و هوای خودش نمی‌بیند.

 

شاید مدیری بیاید
در پاسخ به علاقه مخاطبان به حضور مهران مدیری در خندوانه، رامبد جوان گفت که چشم ان شاءالله می‌آید. رامبد هفته قبل در گفت و گو اش با هفت صبح توضیح داد که چند بار از مدیری دعوت کرده اما نیامده و دیدنی اینجاست که او هیچ وقت از رامبد برای حضور در دورهمی دعوت نکرده.

 

به هر حال با دقت به این که فیلم «ساعت پنج عصر» مهران مدیری از هفته آینده روی پرده می‌رود، این احتمال وجوددارد که برای صحبت راجع به فیلم هم که شده تصمیم بگیرد
دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانهمورد عجیب بهرام رادان
رامبد درمورد درخواست مخاطبان به حضور بهرام رادان هم گفت که چشم ان شاءالله وی را هم می آورد. این درحالی هست که بهرام رادان در فصل دوم خندوانه به برنامه آمده و حتی برنامه با حضور او هم ضبط شد اما بنا به دلایلی که احتمالا به ممنوع التصویر بودن آن زمان رادان بر می‌گردد این برنامه هیچ وقت روی آنتن نرفت.

 

و بالاخره… سحر دولتشاهی
دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

از زمانی که برنامه خندوانه روی آنتن رفت، بخش مهمی از کامنت هاي اینستاگرام این برنامه به درخواست از رامبد جوان برای دعوت از سحر دولتشاهی بر می گشت. رامبد هیچ وقت راجع به این درخواست ها پاسخی نداد اما این بار مسئله فرق می‌کرد. از زمانی که گپ و گفت لایو رامبد و مخاطبان شروع شد،

 

هر چند وقت یکبار اسمی از سحر دولتشاهی به میان می آمد تا این که جوان بدون حساسیت خاصی، خیلی جدی کامنتی که در این باره نوشته شده بود را خواند و گفت: «نوشته اند خانم دولتشاهی رو دعوت کنید؟ باشه چشم.»

 

آنهایی که با تلویزیون قهرند
رامبد جوان در پاسخ به برخی از درخواست ها اعلام کرد که یکسری افراد کلا با تلویزیون مشکل دارند و برای همین هم هیچ وقت به برنامه نمی‌آیند. مثلا گفت رضا عطاران خیلی سال هست که دیگر به تلویزیون نمی‌آید. یا درمورد همایون شجریان گفت که بارها از او خواسته تا به برنامه بیاید اما به تلویزیون نمی‌آید. نوید محمدزاده هم با تلویزیون مشکل دارد و نمی‌آید. درمورد محسن یگانه گفت که فکر می‌کند امکان حضور در تلویزیون را نداشته باشد.

 

جواهریان در قسمت آخر خندوانه
دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

درمورد دعوت از نگار جواهریان به برنامه هم جوان توضیح داد که احتمال خیلی عمده در قسمت آخر خندوانه از او میخواهد که مهمان برنامه باشد. گرچه در یکی از سوال ها این مسئله مطرح شد که قرار بوده مسعود فروتن با جواهریان گفت و گو کند و رامبد هم جواب داد که بله در قسمت آخر خندوانه. اگر نگار بیاید این اتفاق هم خواهدافتاد.

 

پیچاندن سعید مشهور و نیامده هاشم پور
رامبد جوان درمورد این که سعید مشهور او با پیچانده و به برنامه نیامده هم توضیح مفصلی داد و گفت: «سعید مشهور را سه بار دعوت کردیم. یک‌بار هم قول صد در صد داد می‌آید اما نیامد. خیلی هم من را عصبانی کرد چون همه ي توی استودیو نشسته بودند منتظر ضبط برنامه اما از او خبری نشد.»

 

درمورد جمشید هاشم پور هم گفت که قول داده بود به برنامه بیاید اما درست شب قبلش افتاده و دستش شکسته و بعد هم هیچ وقت جور نشده که مجددا دعوتش کنند

 

جناب خان چی شد؟
سوال درمورد جناب خان هم عمده بود تا این که بالاخره رامبد جوان گفت: «جناب خان یک عروسک بود که به برنامه دیگری تعلق داشت و جزو املاک آن برنامه بود. یک مدت پیش ما مهمان شد و بعد سعید سالارزهی خواست که خودش با جناب خان کار کند. گرچه ماجرا دوستانه جلو نرفت ولی ما هنوز دوستیم و با هم رفاقت میکنیم و ان شاءالله جور میشود.»

دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

ماجرای تتلو
چند نفر هم درخواست کردند که امیر تتلو را به خندوانه بیاورد که رامبد جوان پاسخ جالبی به انها داد: «میشه نیاریم؟» تتلو فقط یکبار مهمان دید در شب رضا رشیدپور شده بود اما هیچ وقت اجازه حضور در تلویزیون را نداشت. حالا بعد از حواشی سر ماجرای انتخابات و اظهارنظرهای عجیب جدیدی بعید نبود که رامبد چنین واکنشی نشان دهد.

 

کالای ایرانی ندارم
یکی از سوال ها این بود که رامبد جوان خودش هم از اسنوا بهره گیری میکند؟ که گفت من هیچ کدام از وسایل منزل ام ایرانی نیست. حتی خودکار ایرانی هم نمی‌خرم اما وظیفه ام این هست که اگر چیزی کیفیت مطلوبی دارد تبلیغ کنم ولی همین حالا همه ي لباسهایي که میپوشم دوخت ایران هست.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه , رامبدجوان , خندوانه , سحر دولتشاهی , اطلاعات عمومی , عمومی , میهمان خندوانه سحر دولتشاهی , میهمان خندوانه ,
:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : دکوراسیون

رنگ قهوه ای در دکراسیون

 

 

 

قهو‌ه‌ای هیچ وقت از مد نمی‌افتد. زیبایی این رنگ بستگی به هماهنگی آن با سایر وسایل دارد. این که در کنار صورتی چرک قرار بگیرد یا زرد و سفید ظاهر متفاوتی پیدا می‌کند. قهوه‌ای در ترکیب با این رنگ‌ها سرگرم‌کننده است و ثبات را می‌رساند.حتی اگر عده‌ای از این رنگ خوششان نیاید، افراد زیادی هستند که بارونی چرم بلند قهوه‌ای می‌پوشند یا صندلی ناهارخوری چرمی دارند. اکثر چوب‌ها رنگ قهوه‌ای را خوب به خود می‌گیرند. رنگ طبیعی قهوه‌ای به خصوص اگر مایل به کارامل باشد و نیز قهوه‌ای کنار صورتی چرک خیره‌کننده خواهد بود. رنگ قهوه‌ای گرمی، آسایش، خونسردی، ایمنی، اطمینان، پایداری،همزمان‌بودن، در‌ برداشتن و خاکی بودن را می‌رساند. قهوه‌ای نشانه زمین، طبیعت خاکی، هوش، فشردگی، استحکام، غنی بودن، آرامش و محافظه کار بودن است.قهو‌ه‌ای هیچ وقت از مد نمی‌افتد. زیبایی این رنگ بستگی به هماهنگی آن با سایر وسایل دارد. این که در کنار صورتی چرک قرار بگیرد یا زرد و سفید ظاهر متفاوتی پیدا می‌کند. قهوه‌ای در ترکیب با این رنگ‌ها سرگرم‌کننده است و ثبات را می‌رساند. حتی اگر عده‌ای از این رنگ خوششان نیاید، افراد زیادی هستند که بارونی چرم بلند قهوه‌ای می‌پوشند یا صندلی ناهارخوری چرمی دارند. اکثر چوب‌ها رنگ قهوه‌ای را خوب به خود می‌گیرند.  رنگ طبیعی قهوه‌ای به خصوص اگر مایل به کارامل باشد و نیز قهوه‌ای کنار صورتی چرک خیره‌کننده خواهد بود. رنگ قهوه‌ای گرمی، آسایش، خونسردی، ایمنی، اطمینان، پایداری، همزمان‌بودن، در‌ برداشتن و خاکی بودن را می‌رساند.

قهوه‌ای نشانه زمین، طبیعت خاکی، هوش، فشردگی، استحکام، غنی بودن، آرامش و محافظه کار بودن است.

رنگ مشکی در دکوراسیون

 

 

ژاپنی‌ها اغلب از آن استفاده می‌کنند، روی آن را لاک الکل می‌زنند و در ترکیب با قرمز جلوه خاصی به فضای مورد نظر می‌دهند. اگر بخواهید چیزی را بی‌توجه نشان دهید، از مشکی مات استفاده کنید.

مشکی به دلیل خنثی‌بودن با هر رنگی استفاده شود، تاثیر فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. دیوارهای زرد و مشکی شما را به یاد وز وز زنبور عسل می‌اندازد. مشکی با رنگ‌های متالیک طلایی، نقره‌ای، مسی و برنج جلوه‌ای فوق‌العاده دارد. اغلب در نازک‌کاری‌ها برای ایجاد ظرافت استفاده می‌شود.

یک نیمکت که روی آن گرانیت مشکی قرار گرفته باشد، ظاهر دلفریب و زیبایی به آشپزخانه می‌دهد. مشکی رنگ خوبی برای کف‌پوش است. رنگ سیاه و سفید معمولا به صورت کاشی یا موزاییک مناسب کف سرویس‌های بهداشتی است چون با کنتراست یا تضادی که ایجاد می‌کند فضاهای کوچک را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

مشکی به تنهایی به عنوان رنگ‌ دیوار چندان مرسوم نیست، محیط را بسته و مرعوب می‌کند. اما برای اهمیت دادن و تاکید یک طرح، در زمینه‌های رنگی به کار می‌رود. غالبا در چراغ‌ها، دستگیره‌های در به عنوان یک رنگ خنثی که طرح‌های اطراف خود را به خوبی جلوه می‌دهد، استفاده می‌شود. رنگ مشکی نشانه قدرت، شان و مقام، برجسته بودن، قطعیت و محصور بودن است.مشکی دراماتیک است در عین حال گرانی، زیبایی، لاغری، دنیوی و خنثی بودن را القا می‌کند.

رنگ مشکی نشان‌دهنده سوگواری، بیماری، تاریکی، پیچیدگی، سردی، دوری، خستگی و راز است و برای ایجاد ترس، وحشت و تهدید هم به کار می‌رود.

رنگ نارنجی در دکوراسیون

 

 

خاصیت ضد افسردگی آن کج‌خلقی و زود‌رنجی را کم می‌کند. روانشناسی رنگ و عکس‌العمل ما نسبت به آن‌ها پیچیده است. کمی تغییر در یک رنگ تفاوت زیادی ایجاد می‌کند.

اگرچه تحقیقات علمی زیادی در مورد تشخیص این تفاوت‌های اندک انجام نشده است، اما می‌دانیم بدن ما در طول زمان به محرک‌های جدید پاسخ‌های متفاوتی می‌دهد. با آن که روانشناسی رنگ قدمتی دیرینه دارد و فیثاغورس از سالن‌های رنگ‌ برای درمان در چین قدیم، مصر باستان و هند استفاده می‌کرد، دانش و درک ما در این مورد هنوز خیلی جوان است و برای تکمیل نیاز به تجربه بسیار دارد.

آشنایی با تاثیر رنگ‌ها و استفاده از آن‌ در جای مناسب یکی از اصلی‌ترین نکات در دکوراسیون داخلی است. از بین رنگ‌ها، نارنجی رنگ مناسبی برای اجتماعات است. تحریک‌پذیری، زودرنجی، کج‌خلقی و خصومت بین افراد را کاهش می‌دهد و به بهبود رفتارهای اجتماعی کمک می‌کند.

با آن که نارنجی رنگی شاد و سرگرم‌کننده است اما اغلب از به کار بردن آن به دلیل روشن و براق بودنش غفلت می‌کنیم. اگر هلو و برگ زردآلو را که ته رنگی از نارنجی است در نظر بگیرید، در طرح‌های خود زیادتر از آن استفاده خواهید کرد.

نارنجی در کلاس‌های درس یا مکان‌هایی که افراد زیادی حضور دارند، رفتارهای اجتماعی را ارتقاء می‌دهد. نارنجی برای تشدید رنگ‌ها فوق‌العاده ‌است.

در یک طرح یکنواخت و کسل‌کننده کافیست چند کوسن نارنجی کم‌رنگ را جاهای مختلف قرار دهید و فضا را روشن کنید یا چند گل نارنجی را داخل گلدان گذاشته، روحی تازه به اتاق دهید.

رنگ بنفش در دکوراسیون

 

 

با آن که بنفش رنگ باشکوهی است، در دکوراسیون داخلی کمتر دیده شده، بیشتر به شکل کم‌رنگ یا یاسی به کار می‌رود بنفش به خاطر ملایم و آرام‌بخش بودن برای اتاق خواب دخترها بسیار مناسب است.

بنفش رنگ خلاقی است و در محیط‌های کار و آموزش کارایی زیادی دارد. اگر در کنار زرد قرار بگیرد، جلوه خاصی داشته، حس قوی‌ای ایجاد می‌کند. استفاده از آن به عنوان پارچه مبلمان ناهارخوری هم خیره‌کننده است.بنفش موزون، آرام‌بخش، سلطنتی و باشکوه بوده، باعث کاهش فشار خون، کم کردن ترشح غدد بسیار فعال می‌شود.

ظرافت، رویای روزانه، معنویات و وقار را القا می‌کند. به ایجاد صلح و آرامش، برتری، ملایمت، احترام و کاهش سروصدا کمکمی‌نماید.گفتگوی ذهنی و فلسفی را به دنبال دارد. حس ششم و خلاقیت را تقویت می‌کند.

موضوع: مهارت زندگی

 

رنگ آبی در دکوراسیون
آبی در ترکیب با زرد، رنگ باز و گیرایی است و ساحلی ایده‌آل را تداعی می‌کند و در ترکیب با رنگ‌های صورتی کم‌رنگ، سبز نعنایی و با آبی کم‌رنگ‌تر، آرامش ‌کامل و محیطی بی‌سروصدا را برای کودکان فراهم می‌کند.  آبی مناسب قسمت‌های پذیرش است و محیطی رسمی، محافظه‌کارانه و متعادل ایجاد می‌کند.

 

 

بیشترین استفاده از آبی زمانی است که به تنهایی به صورت طیف‌ها و سایه‌های مختلف محیطی زیبا، آرام، ایده‌آل و آسمانی را ایجاد ‌کند که مناسب اتاق‌خواب و سرویس‌های بهداشتی است. آبی سرد، آرام‌کننده، شفابخش، صلح آمیز، رسمی، ضد قرمز و نشانه ذکاوت است.رنگ آبی ایجاد آرامش و اعتبار می‌کند. آبی موجب کاهش فشار خون، کاهش میزان تنفس، حفظ تعادل، ایجاد محیطی بی‌سروصدا، انصاف و عدالت می‌شود، وفاداری، حس محافظه‌کارانه و مسئولیت را افزایش می‌دهد. رنگ آبی باعث احساس رفاه، تازگی، ظرافت، قطعیت، تحت نفوذ در آوردن می‌شود و تداعی‌کننده آب و آسمان است.

 

 

رنگ زرد در دکوراسیون

 

 

زرد را با رنگ‌های دیگر به کار ببرید.زرد نشانه توجه، ارتباطات، مناظره و حکمت است  به کار بردن رنگ زرد البته نه خیلی تند، مثلا طلایی، در اتاق ناهارخوری اشتهاآور است. کرم نباتی، شاد و مناسب اتاق نوزاد است. رنگ زرد روشن در اتاق ملاقات، اثری مثبت و خلاق دارد.

زرد، رنگ مثبت و برای اتاق نوجوانان بسیار مناسب است، حافظه را تقویت و به مطالعه کمک می‌کند. زرد برای مغازه‌های کوچک فوق‌العاده است، جلب‌نظر کرده و حالت خوشامدگویی دارد. اما چون به کار بردن صرفا زرد در یک محیط ممکن است باعث تندمزاجی و بدخلقی شود، سعی کنید آن را با رنگ‌های دیگر به کار ببرید.

آبی و زرد، کنار دریا را بودن را تداعی می‌کند و زرد و سفید محیط را تمیز نشان خواهد داد. زرد گرم وآفتابی، درخشان، منبع نور، مثبت، شادی‌آور، گیرا، امیدوارکننده، اشتهاآور، خلاق، الهام‌بخش و نشانه استقبال است. رنگ زرد حافظه را تقویت می‌کند، جرات می‌دهد و موجب درون‌نگری می‌شود. زرد نشانه توجه، ارتباطات، مناظره و حکمت است و در عین حالتحریک‌پذیری، خصومت و تبعیض را افزایش می‌دهد.

رنگ سبز در دکوراسیون

 

 

رنگ سبز را با بنفش و نقره‌ای به کار ببرید سبز به دلیل خنثی بودن برای دکوراسیون داخلی فوق‌العاده است. سبز در همه جای طبیعت وجود دارد، با هر رنگ رنگین‌کمان همنشین می‌شود و ظاهر فوق‌العاده‌ای به خود می‌گیرد.  

رنگ سبز به دلیل آرام‌بخش‌بودن مناسب اتاق خواب و سرویس‌های بهداشتی است. سبز اگر در کنار طیف بنفش و نقره‌ای قرار بگیرد، زیباتر شده، رفاه و غنی‌بودن را می‌رساند. از سبز چون رنگ پوست را خوب انعکاس نمی‌دهد، در سالن‌های پوست و زیبایی و حتی بوتیک‌ها و فروشگاه‌های لباس استفاده نکنید.  

سبز را می‌توان با صورتی پررنگ، زرشکی، آبی روشن، زرد و بنفش استفاده کرد. سبز آرامش، آسایش، خنکی، رفع خستگی، اعتدال، احتیاط، امنیت، هماهنگی، تعادل و آرامش اعصاب را به همراه دارد.

سبز نشانه ثروت، رشد، تولد، تجدید حیات، غبطه‌خوردن و همدردی است. سبز اجتماعی بودن، مرسوم بودن، ظرافت، پیچیدگی، سنت، عادی و گران بودن را می‌رساند.

رنگ صورتی در دکوراسیون
صورتی در ترکیب با قهوه‌ای شکلاتی تاثیر قوق‌العاده‌ای دارد. صورتی رنگی است که بعضی‌ها بسیار به آن علاقمندند و عده‌ای اصلا آن را نمی‌پسندند.  صورتی رنگ نرم و لطیفی است. کم‌رنگ آن ظریف، ملایم و آرام‌بخش است و رنگ تند آنبرانگیزنده احساسات است.

 

صورتی اغلب رنگ مورد علاقه دختربچه‌هاست. شاید چون احساس گرم، محافظ و لطیفی از آن دارند و حس صمیمیت را در آن‌ها ایجاد می‌کند. از صورتی می‌توان در دکوراسیون منزل استفاده کرد اما چون آقایان معمولا از بودن در یک فضای صورتی احساس ناخوشایند و ناآرامی دارند قبل از هر چیز نظر آن‌ها را هم بپرسید. صورتی بیشتر در اتاق خواب دخترها استفاده می‌شود و برای اتاق میهمان مناسب است. صورتی رنگ گرم، آرام‌بخش، ظریف، احساسی، تسکین‌دهنده و تجملاتی است



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: تاثیر رنگ در دکراسیون , رنگ در دکوراسیون , دکور , دکوراسیون منزل , تأثیر رنگ در دکوراسیون , اطلاعات عمومی , عمومی , دکورمنزل ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : دکوراسیون

 
جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

 

 

 

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جدیدترین مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه , اتاق خواب دخترانه , دخترانه , دکوراسیون , دکوراسیون اتاق خواب , مدل تزیین اتاق خواب , اطلاعات عمومی , عمومی , مدل اتاق خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : گالری عکس های خنده دار

 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: تاکسی ایرانی (عکس طنز) , عکس های خنده دار , عکس خنده , عکس خندوانه , خندوانه , اطلاعات عمومی , عمومی , خنده دار , خنده , تاکسی , تاکسی ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : گالری عکس های خنده دار

 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: عکسهای خنده دار از حیوانات , عکس های خنده دار , خنده دار , سوژه خنده دار , عکسهای حیوانات خنده دار , اطلاعات عمومی , عمومی , حیوانات , خندوانه ,
:: بازدید از این مطلب : 929
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : گالری عکس های بازیگران

 
عکس هایی دیدنی از ستاره های زن آینده ‌هالیوود
عکس هایی دیدنی از ستاره های زن آینده ‌هالیوود
عکس هایی دیدنی از ستاره های زن آینده ‌هالیوود
عکس هایی دیدنی از ستاره های زن آینده ‌هالیوود
عکس هایی دیدنی از ستاره های زن آینده ‌هالیوود
عکس هایی دیدنی از ستاره های زن آینده ‌هالیوود
عکس هایی دیدنی از ستاره های زن آینده ‌هالیوود
عکس هایی دیدنی از ستاره های زن آینده ‌هالیوود
عکس هایی دیدنی از ستاره های زن آینده ‌هالیوود


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: عکس هایی دیدنی از ستاره های زن آینده ‌هالیوود , هالیوود , بازیگران خارجی , بازیگران ایرانی , بازیگران , اطلاعات عمومی , هنرمندان , زن آینده هالیوود ,
:: بازدید از این مطلب : 653
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : گالری عکس های بازیگران

 
بازیگران و خواننده های معروفی که با حجاب شدند

بازیگران و خواننده های معروفی که با حجاب شدند

بازیگران و خواننده های معروفی که با حجاب شدند

بازیگران و خواننده های معروفی که با حجاب شدند

بازیگران و خواننده های معروفی که با حجاب شدند

بازیگران و خواننده های معروفی که با حجاب شدند

بازیگران و خواننده های معروفی که با حجاب شدند

بازیگران و خواننده های معروفی که با حجاب شدند

بازیگران و خواننده های معروفی که با حجاب شدند

بازیگران و خواننده های معروفی که با حجاب شدند



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بازیگران و خواننده های معروفی که با حجاب شدند , حجاب , عفاف , حجاب و عفاف , اطلاعات عمومی , بازیگران , هنرمندان ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : عکس های عاشقانه و رمانتیک

 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: جدیدترین عکس های عشقولانه , عکس عشقولانه , عکس عاشقانه , عاشقی , عشق , عکس احساسی , اطلاعات عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 724
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : گالری عکس های دیدنی

 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: پیر ترین زن بدنساز جهان با 75 سال سن , پیرترین بند ساز جهان , پیرترین زن دنیا , زن بندسازدنیا , زن بند ساز , زن 75ساله بند ساز , اطلاعات عمومی , عمومی , بندساز , باشگاه بدن ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120
عکسهای دیدنی روز

پرچم تركیبی آمریكا و انگلیس هدیه نخست وزیر انگلیس به رییس جمهوری آمریكا در جریان سفر اخیر اوباما به بریتانیا

 



اندرو فیوستل فضانورد شاتل ایندیور در حال راهپیمایی در فضا در كنار ایستگاه فضایی بین المللی


عکسهای دیدنی روز



ساكنان روستای فرید آباد در حومه دهلی هند مشغول خاموش كردن آتش یك هواپیمای كوچك سقوط كرده در این روستا


عکسهای دیدنی روز


عکسهای دیدنی روز



استفاده از جت شخصی دیكتاتور سابق بلغارستان به عنوان یك جاذبه توریستی در زیر آب برای توریست های بازدید كننده از بندر وارنا 


عکسهای دیدنی روز

 



آب تنی نوجوانان هندی در دریاچه بمبئی به عنوان راهی برای خلاصی از گرمای طاقت فرسا

 


عکسهای دیدنی روز



مقایسه دو تصویر هوایی از میزان خسارات توفان به شهر جوپلین در ایالت میسوری آمریكا

 


عکسهای دیدنی روز



باربر نپالی در حال حمل بار در دامنه كوه اورست

 


عکسهای دیدنی روز



یك رهگذر نیویوركی با گربه اش در حال عبور از خیابانی شلوغ

 


عکسهای دیدنی روز



درگیری پلیس ضد شورش گرجستان با معترضان در تفلیس

 


عکسهای دیدنی روز



شهروندان آواره جنوب سودان در صف دریافت غذا در كمپ

 


عکسهای دیدنی روز



مسلمانان كشمیری در حال گریه به مناسبت رونمایی تار موی منسوب به پیامبر اسلام

 


عکسهای دیدنی روز



یك كامیون حمل مرغ زنده در بازار بمبئی هند

 


عکسهای دیدنی روز



یك زن فلسطینی اهل غزه در مرز رفح منتظر بازگشایی مرز و عبور به مصر

 


عکسهای دیدنی روز



بازار ماهی شهر یانگون میانمار

 


عکسهای دیدنی روز




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: عکسهای دیدنی روز , گالری عکسهای دیدنی , عکسهای دیدنی , عکس , دیدنی , اطلاعات عمومی , عمومی , عکسهای روز دنیا , عکس دنیا , دنیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : مطالب پربازدید

 
معرفی بازی های بومی و محلی ( پا بازی )

● پا بازی پریدنی

 اهداف بازی: افزایش سرعت، چابکی، عکس العمل و قدرت پا، تقویت چهار سر و دیگر عضلات پا، دقت و تمرکز

 

 تعداد بازیکنان: ۵ تا ۱۲نفر

 

 ابزار بازی: به ابزاری نیاز ندارد.

 

 محوطه بازی: فضای باز

 

 شرح بازی: این بازی به بازی «پابازی» شباهت دارد ولی از نظر اجرا تفاوت هایی دارد، به همین دلیل آن را به طور جداگانه بررسی می کنیم. در این بازی یک نفر را به عنوان اوستا انتخاب می کنند و بقیه بازیکنان به طور دایره وار و با فاصله از هم می ایستند، ولی دست یکدیگر را نمی گیرند و اوستا هم در میان بازیکنان و کنار آن ها می ایستد.

 

آغاز بازی با اوستا است.وستا در بین دو بازیکنی که قرار گرفته، تلاش می کند به طور ناگهانی روی پای بازیکن مجاور بپرد و بازیکن هم باید با عقب کشیدن پاهایش، مانع از پریدن اوستا روی پایش شود. اگر اوستا موفق شود پای بازیکن مجاور را بزند بازیکن می سوزد و باید از بازی اخراج شود، ولی اگر اوستا موفق نشود و بازیکن پایش را عقب بکشد، نقش اوستا به بازیکن مذکور داده می شود.

 

بازیکن می تواند به طور ناگهانی روی پای بازیکن کناری یا اوستای قبلی که کنارش ایستاده است بپرد.این بازی به همین شیوه ادامه پیدا می کند تا زمانی که همه بازیکنان بسوزند و فقط یک نفر باقی بماند. نفر باقی مانده به عنوان برنده کل بازی شناخته می شود و مورد تشویق دوستان قرار می گیرد.

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: معرفی بازی های بومی و محلی ( پا بازی ) , پا بازی , بازی محلی , اوستا , چابکی , اطلاعات عمومی , بازی بومی و محلی , محلی , عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : مطالب طنز

به نظر شما یک زن چقدر لباس در طول سال میخرد ؟!


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: به نظر شما یک زن چقدر لباس در طول سال میخرد , مطالب طنز , خنده دار , مطالب خنده دار , اطلاعات عمومی , عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : مطالب طنز

خودکشی یک دختر بخاطر ترس از پایان جهان !!

 بر اساس گزارش پلیس روسیه دختر 14 ساله روسی به دلیل ترس از اینکه در 21 ماه می جهان به پایان می رسد، خود را به دار آویخت.

 

21 می روزی بود که هارولد کمپینگ، یک واعظ آمریکایی مدعی شد دنیا به پایان می رسد و تمام مسیحیان به بهشت می روند. الکساندر کوشارین، کاراگاه این پرونده تصریح کرد که رفتارهای این دختر از زمان شنیدن پیش بینی های کمپینگ به طرز چشمگیری تغییر کرده بود.

 

این دختر روس در دفترچه خاطرات خود نوشته بود: “نهنگ ها در تلاش برای رسیدن به ساحل هستند و پرنده ها می میرند، این تنها آغاز این پایان است. ما انسان های نیکوکارینیستیم، تنها آنها به بهشت می روند و باقی مردم بر روی زمین می مانند تا زجری وحشتناک را تجربه کنند”.

 

وی در آخرین پیام خود نوشته: “من نمی خواهم مانند دیگران بمیرم و به همین خاطر حالا می میرم.”پلیس روسیه در حال بررسی روابط این دختر با گروهای جوانان یا فرقه های مذهبی است.

 

پیشتر هارولد کمپینگ در اظهاراتی عجیب گفته بود در تاریخ 21 می (31 اریبهشت) ساعت 6 عصر، زلزله بزرگی رخ می دهد و تمام جهان می فهمند که روز قیامت فرار رسیده است.

 

وی که مدعی بود در این تاریخ مسیح ظهور می کند، تاریخ پیشگویی جدید خود را 21 اکتبر (جمعه، 29 مهر) اعلام کرده و در مورد پیش گویی قبلی عذرخواهی کرده است.

 

بیشترین هوادارن کمپینگ در کشورهای روسیه، آفریقای جنوبی و ترکیه زندگی می کنند. این واعظ آمریکایی می گوید: بعد از 70 سال مطالعه انجیل روشی ابداع کرده ام که با استفاده از ریاضیات اتفاقات آینده را پیش بینی کنم.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: خودکشی یک دختر بخاطر ترس از پایان جهان , مطالب طنز , طنز , خودکشی , مطالعه , خودکشی دختر , اطلاعات عموم , عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : آرایش صورت و زیبایی

 
مهم ‌ترین اصول زیبایی چهره چیست!!؟

 

بسیاری از ستارگان سینمای جهان، چهره‌هایی هستند که در همه دنیا به زیبایی شهرت دارند و خط و خطوط چهره‌ آنها نقش‌هایی از زیبایی را در برابر چشمانی که به پرده نقره‌ای سینما نگاه می‌کنند، به تصویر می‌کشد ولی آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا این چهره‌ها زیبا و دلنشین هستند؟ شاید اگر به تک‌تک اجزای صورت این بازیگران نگاه کنید، زیبایی خاصی را پیدا نکنید ولی نکته اصلی درتناسب اجزای مختلف صورت آنها با یکدیگر است و رمز اصلی زیبایی آنها همین است…

اگر دوست دارید بدانید صورت شما تا چه اندازه متناسب است و چهره شما این امتیاز را دارد، کافی است جلوی آینه بروید و یک چرتکه درباره تناسب اجزای مختلف صورت‌تان بیندازید.

چانه ی متناسب

اول از همه سراغ چانه شما می‌رویم. به طور ایده‌آل در یک نمای نیم‌رخ، خط عمودی که از کنار لب پایین شما کشیده می‌شود باید به چانه شما برسد. اگر نوک چانه عقب‌تر از این خط باشد، آن وقت است که چانه شما عقب‌تر از حالت ایده‌آل است. در این شرایط ممکن است تقویت چانه یا همان جلوتر آوردن آن، برای هماهنگ کردن اجزای صورت شما لازم باشد ولی اگر برعکس، نوک چانه شما از این خط عمودی جلوتر زده باشند، آن‌وقت شما چانه‌ای بیرون زده خواهید داشت که می‌توانید با مشورت یک جراح پلاستیک، از کوچک‌تر کردن چانه‌تان سود ببرید. یک چانه ایده‌آل و متناسب می‌تواند حالت لب‌ها، دندان‌ها و بینی شما را بهتر کند.

نسبت طلایی بین اجزای صورت

جالب است بدانید در صورت‌های زیبا، یک نسبت طلایی بین اجزای مختلف آن چهره وجود دارد که بسیاری از دانشمندان این نسبت را در بسیاری از اجزای زیبای طبیعت مانند گلبرگ‌های گل‌ها، بدن پرندگان، اجزای بدن حشرات و حتی استخوان‌بندی انگشتان دست کشف کرده‌اند. بر این اساس در چهره‌های زیبا وایده‌آل این نسبت طلایی در بین خطوط طولی، عرضی و عمودی صورت وجود دارد. در نسبت‌های عمودی، فاصله خط رویش موها تا قاعده بینی به قاعده بینی تا زیر چانه است و همچنین فاصله خطی که دو مردمک را به هم وصل می‌کند تا خط بین دو لب به خط بین دو لب تا زیر چانه، است. در اجزای افقی صورت‌های متناسب هم این نسبت می‌درخشد. مثلا اگر شما چهره‌ای ایده‌آل داشته باشید نسبت عرض لب‌های شما به عرض بینی شما است. برای بررسی این نسبت‌ها می‌توانید یک عکس تمام رخ از خودتان بگیرید و سپس این خطوط را روی آن بکشید و با یک خط‌کش آنها را اندازه‌گیری کرده نسبت آنها را با هم مقایسه کنید.

این ماسک به صورت شما می‌نشیند؟

نفرتیتی یکی از مصریان باستان است که صورتش به زیبایی شهرت داشته است. او بین سال‌های ۱۳۵۰ تا ۱۳۷۰ قبل از میلاد در مصر زندگی می‌کرد. جالب است بدانید که چهره او پس از ۳۲۰۰ سال هنوز هم جزو چهره‌های زیبا به شمار می‌رود. متخصصان جراحی پلاستیک یک ماسک را طراحی کرده‌اند که در آن تناسب اجزای صورت کاملا طراحی شده است. محققان می‌گویند اگر این ماسک بر صورت کسی تطابق کامل پیدا کند، آن صورت چهره‌ای متناسب و زیبا به شمار می‌رود. محققان این ماسک را بر صورت این فرد تطابق داده‌اند و مشاهده کرده‌اند که زیبایی زمان نمی‌شناسد. محققان در مطالعات دیگر خود این ماسک را بر چهره مدل‌های مشهور منطبق کرده و مشاهده کرده‌اند که چهره‌هایی که از نظر ما زیبا و به یادماندنی به شمار می‌روند، کاملا با این ماسک تناسب اجزای صورت منطبق بوده‌اند.

آفریقایی‌ها عاشق فک‌های بیرون زده‌اند

بد نیست بدانید اقوام و ملت‌های متفاوت معیارهای گوناگونی برای زیبایی صورت دارند اما یک نکته مشترک در تمام این اقوام در کشورها بحث تناسب و هارمونی است.

مثلا در نژاد آفریقایی هر دو فک بیرون زده و جلو آمده است که از نظر مردم بسیاری از کشورها نازیبا است ولی در میان خود آفریقایی‌ها زیبا و متناسب تلقی می‌شود. در زیبایی صورت باید تمام اجزای صورت را در کنار هم در نظر بگیریم و به زیبایی یک چهره‌ رای بدهیم. اینکه بیاییم و روی یک جزء صورت دست بگذاریم و فکر کنیم با دستکاری آن صورت زیباتر می‌شود، معمولا طرز فکر چندان درستی نیست. برای تعیین تناسب چهره‌ باید تمام اجزای آن از قبیل موها، پیشانی و ابروها را بررسی کنیم. بعضی از اوقات ممکن است شما فکر کنید اگر تغییری در فک‌تان داده شود چهره شما زیباتر می‌شود در صورتی که شاید اصلا فک‌ها مشکلی نداشته باشند و ناهنجاری مربوط به بخش دیگری از چهره باشد.

معیار زیبایی بینی

شاید شما طرفدار بینی کوچک و سربالا باشید و فکر کنید با این بینی صورت شما فوق‌العاده زیبا خواهد شد ولی بینی کوچک و سربالا هم مناسب هر چهره‌ای نیست. اگر شما چهره‌ای با استخوان‌بندی درشت دارید، با داشتن بینی کوچک حتی با جراحی هم، زیبا نخواهد شد چون با این کار تناسب اجزای صورت شما به هم می‌ریزد. بینی کوچک ممکن است یک چهره را زیبا کند و یک چهره را زشت. سر بالا کردن بینی هم یک مدل مصنوعی به صورت شما می‌بخشد. فراموش نکنید در بلندمدت بینی‌هایی زیباترند که طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. بینی طبیعی، بینی است که متناسب اجزای دیگر صورت شما باشد و با شکل لب‌ها، فاصله لب‌ها و بینی شما، پهنای صورت و فاصله بین چشمان شما هماهنگ باشد. معمولا جراحان پلاستیک و زیبایی قبل از جراحی بینی شما تمام این اصول را بررسی کرده و سپس خطوطی با ماژیک روی صورت شما می‌کشند که بر این اساس برش‌های جراحی را ایجاد می‌کنند.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مهم ‌ترین اصول زیبایی چهره چیست , آرایش صورت , آرایشگاه , آرایش و زیبایی صورت , اطلاعات عمومی , عمومی , آرایش زنان , مدل آرایش جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

 

 
آرایش و رفع عیب های صورت

 

چگونه آرایش کنیم
در آرایش طبیعی کشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است که مهمترین ویژگی صورت طبیعی است. اینکه چگونه باید آرایش کنیم را همه ما از سنین خردسالی وقتی یواشکی به سراغ کیف لوازم آرایش مادرمان می رفتیم و سر و صورتمان را قرمز می کردیم بلدیم. آنچه اهمیت دارد طریقه صحیح آرایش و رفع عیب های صورت با استفاده از محصولات آرایشی است به عبارت دیگر یک آرایش ترمیم کننده. قبل از اینکه ببینیم چه رنگی به صورتمان می آید و چه رنگی مناسب تابستان است ابتدا باید به فکر ترمیم چاله های صورت بود. ابتدا صورت را با یک لایه کرم مرطوب کننده بپوشانید. سپس قلم مو را به پن کیک آغشته و روی صورت بزنید. در صورت استفاده از کرم پودر آن را روی اسفنج خیس مالیده و سپس روی صورتتان پخش کنید.

پس از مالیدن کرم پودر کمی پن کیک روشن را با قلم مو روی صورتتان بکشید تا کاملاً پخش شود و دیر عرق کند. اگر صورتتان پهن است از کشیدن یکنواخت پن کیک روی صورت خودداری کنید. نواحی کنار گوش محل رویش مو و زیر چانه را پررنگ بزنید تا صورتتان کوچک تر نشان داده شود. از پن کیک دو رنگ (تیره و روشن) نیز می توان برای این کار بهره گرفت. با پن کیک تیره می توان برای کوچک و کوتاه نشان دادن بینی، بزرگ نشان دادن چشمان گود رفته و گردن باریک، برجسته نشان دادن گونه و برطرف کردن لکه ها و زخم ها استفاده کرد. برای برجسته نشان دادن گونه یک خط از گوشه دهان به وسط گوش و یکی دیگر به صورت عمودی از گوشه خارجی چشم به طرف چانه فرض کنید. تلاقی این دو خط را در نظر گرفته و پودر تیره را به صورت هلالی روی صورت بکشید.

برای اینکه بدانید چه رنگ آرایشی به شما می آید به رنگ موهایتان توجه کنید. اگر موی گندمی یا زیتونی دارید، سراغ بنفش، قرمز و یاسی بروید. اگر موهایتان خرمایی است، سایه های براق، کرم و رژ لب نارنجی بسیار پیشنهاد می شود. موهای شرابی یا بلوطی نیز تمامی رنگ های تابستانی را می پذیرد. سبز با آبی انتخاب خوبی است. برای موهای بور نیز انتخاب اول رژ لب قرمز است. این افراد اگر بیشتر از خط چشم یا ریمل استفاده کنند زیباتر خواهند شد تا سایه های بنفش و صورتی. تیپ مشکی ها نیز پیشنهاد می شود سراغ طوسی، خاکستری، مشکی و سرمه ای بروند و از رژ لب های قرمز و نارنجی و سرخابی استفاده کنند.
اگر هم به مد فکر می کنید، سراغ رنگ های استوایی بروید. سایه های سبز (چمنی، فیروزه ای و مرجانی)، بنفش و آبی آسمانی توصیه متخصصان زیبایی برای تابستان ۲۰۰۶ است. در این مدل ریمل جایی ندارد و تنها از مداد مشکی و سایه برای آرایش چشم استفاده می شود.
اگر عینک می زنید، بیشتر از سایه های قهوه ای، آبی و بنفش استفاده کنید. استفاده از سایه های روشن و صدفی باعث گم شدن چشم پشت عینک می شود. اگر عینک تان فریم مشکی دارد حتی الامکان از ریمل استفاده کنید و تا می توانید خط چشم نکشید. این گونه چشم تان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
برعکس در عینک های گریف (بدون فریم) و یا عینک های پنسی هر چه سایه روشن تر باشد چشم بیشتر جلوه می کند. نکته مهم دیگر در آرایش های ترمیمی استفاده از سایه کمرنگ برای رفع گودی چشم است. سایه روشن را از گوشه داخلی تا کمی خارج چشم زده و سپس کمی سایه تیره دور چشم بزنید تا چشم بیشتر جلوه کند. در مدل های آرایشی که امروزه طرفدار دارد، بیشترین تمرکز روی چشم است. استفاده از دو رنگ سایه مات و تیره مثلاً آبی- سرمه ای در صورت سفید بودن چهره باعث زیباتر شدن چشم می شود.
برعکس استفاده از سایه تک رنگ چشم را کوچک نشان می دهد. مالیدن سایه بدون خط چشم باعث مریض حال نشان دادن فرد می شود.
حتماً از ریمل یا خط چشم برای تکمیل آرایش استفاده کنید. در این نوع آرایش برای بهتر جلوه کردن لب نیز از رژلب و مداد لب همزمان استفاده کنید. مداد لب می تواند فرورفتگی ها را بپوشاند و همانند ژل بوتاکس عمل کند.رژلب روشن و براق بیشتر برای لب های خیلی بزرگ و کشیدن مداد لب برای لب های باریک بسیار توصیه می شود.اینها دستورالعمل هایی بود که برای آرایش ترمیمی به کار می رود.
برای یک آرایش طبیعی که تنها صورت شما را از بی حالی و رخوت درآورد استفاده از پودر کمرنگ، ریمل رقیق و رژگونه آجری و رژ لب براق با تنالیه صورتی بسیار عالی است.
در آرایش طبیعی کشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است که مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: آرایش و رفع عیب های صورت , آرایش , آرایش زنان , مدل آرایش , آرایش جدید , ریمل , اطلاعات عمومی , عمومی , آرایش و زیبایی صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120
 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: عکس های سرویس مروارید و تاج عروس , مدل تاج عروس , عروسی , عروس , مدل تاج , سرویس مروارید , اطلاعات عمومی , عمومی , سرویس عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : تصاویر گوناگون

 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه شانزده عکس برتر دنیا در 10 سال گذشته , تصاویر گوناگون , عکس گوناگون , عکسهای برجسته دنیا , اطلاعات عمومی , عکس , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : رژیم و تغذیه

 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: تاثیر جالب ادویه در حافظه و پیشگیری از آلزایمر , ادویه , آلزایمر , اطلاعات عمومی , حافظه , دكتر مایكل اووادیا , خواص دارچین ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : رژیم و تغذیه

 
خواص سیب:پنی‌سیلین طبیعی است

خواص سیب:پنی‌سیلین طبیعی است

سیب، میوه‌ای است بهشتی،‌ سرشار از ویتامین‌های «آ»، «ب»، «ث» و پتاسیم که در درمان‌های طبیعی یا طب نتروپتی، دارویی برای پیشگیری از بیشتر امراض شناخته شده است‌. یک جمله معروف انگلیسی نیز موید این مطلب است؛ یعنی روزی یک سیب میل کنید و دکتر را از خود دور کنید‌.

 


سیب در از بین بردن عفونت‌ها بسیار مهم است، در واقع یک نوع پنی‌سیلین طبیعی است. سیب نه‌تنها برای یبوست مفید است؛ بلکه برای اسهال نیز بسیار موثر است، اما تفاوت در طریقه مصرف آن است.

افرادی که دچار یبوست هستند، می‌توانند یک سیب را تنوری کرده و یا در فر بگذارند و شب میل کنند و یک سیب هم به همین طریق صبح‌ها میل شود‌. 
برای درمان اسهال، سیب را رنده کرده،‌ چند ساعت بگذارید تا رنگش تغییر کند و تیره شود؛ یعنی پکتین موجود در آن اکسیده شود و بعد آن را میل کنید.

آب سیب تازه سموم بدن را دفع کرده و برای اطفال خیلی مفید است‌.سیب میوه‌ای است که ویتامین «ب» زیادی دارد و به همین دلیل برای اعصاب و روان بسیار مهم است و افراد عصبی بهتر است هر روز یک لیوان آب سیب تازه با کمی‌گلاب میل کنند.

سیب درجه تب را پایین می‌آورد و برای بهبود گلودرد و سینه‌درد بسیار موثر است‌.

یکی دیگر از خواص سیب رنده شده، این است که برای افراد مبتلا به زخم معده بسیار مفید است.‌

این میوه به علت خاصیت دفع اسید اوریک، در درمان بیماری‌های نقرس، آرتروز و رماتیسم بسیار مفید و موثر شناخته شده است‌.

سیب با دفع اسید اوریک، داروی رماتیسم و نقرس و درد مفاصل است و برای تقویت قلب و هضم غذا موثر است. خوردن سیب با پوست، یبوست را از بین می‌برد و برای کبد مفید است.

میوه نارس سیب جهت مداوای اسهال مفید است. خوردن سیب قبل از خواب، کمک موثری در راحت‌تر خوابیدن است.اگر 3 عدد سیب در روز بخوریم، خطر مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهیم. سیب به دلیل بافت گیاهی خود، می‌تواند 14 درصد خطر مرگ ناشی از گرفتگی رگ‌های بدن را کاهش دهد.

یک سیب متوسط دارای 3 گرم الیاف است. الیاف می‌تواند فشار خون و چربی خون را کاهش دهد. همچنین سیب برای سلامتی دندان بسیار مفید است.

سایت تفریحی پارس ناز



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: خواص سیب:پنی‌سیلین طبیعی است , اطلاعات عمومی , درد مفاصل , رماتیسم , قلب , خوابیدن , کبد , فشارخون , چربی خون ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی الناز شاكردوست (بازیگرسینما) , بیوگرافی بازیگران , بازیگران , الناز شاکردوست , شاکردوست , الناز , بیوگرافی , بازیگران سینما , سینما , ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

 
 

برد پیت متولد 18 دسامبر 1963 در اوکلاهاما می باشد. برد تحصیلات ابتدایی خود رادر مدرسه"مان" در"اسپرینگ فیلد" گذراند. اولین حضور اجتماعی او مربوط به گروه کلیسای"ساوت هون" بود که در نمایشهای کیسا به نقشهای فرعی بسنده می کرد. اما او هم شانسهای پیاپی برای ستاره شدن بدست آورد. یکی از دوستان هم کلاسی او در مدرسه بازیگری از او خواست که در امتحان هنرپیشگی وی برای یک نقش تلویزیونی او را همراهی کند و نقش مقابلش را بازی کند. در کش و قوس یک سری اتفاقات او به جای دوستش قبول شد و در طی چند ماه بعد او نقش های کوچک گوناگونی را در سریال های مختلف تلوزیونی بازی کرد. 

در سال 1991 قرار بود ویلیامبالدوین در نقش جی.دی در فیلم"تلما و لوییز" ظاهر شود. اما این نقش را بخاطر درگیر بودن در یک فیلم دیگر نپذیرفت و برد بجای او انتخاب شد تا اولین درخشش خود را در هالیوود شاهد باشد. حضور کوچک اما تحسین برانگیز او در این فیلم به نقش یک جوان جذاب و زیبا تئکه همگان را جلب کرد. ویلیام بالدوین در این مورد می گوید: بزرگترین اشتباه زندگی هنری او رد کردن پیشنهاد بازی در این فیلم بوده و از این بابت سرزنش های زیادی را از طرف برادربزگش (آلک بالدوین) شنیده است و ادامه میدهد که بعد از پی بردن به اشتباهش در صدد گرفتن این نقش برآمده ولی چه فایده که دیگر آن نقش به جوانی خوش چهره داده شده بود

البته لازم به ذکر است 

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی برد پیت شوهرآنجلینا جولی , بیوگرافی , بیوگرافی بازیگران , بازیگران , اطلاعات عمومی , عمومی , آنجیلینا جولی , برد پیت ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : webomomi120

مجموعه : همسرداری و ازدواج

 
با این جملات زندگی خود را متحول کنید !!

 

شاید فكر كنیم كه زندگی كردن نیازی به مهارت ندارد و همه ما ذاتا می ‌دانیم چگونه زندگی كنیم، اما اگر این طور بود هیچ مشكلی را در زندگی زناشویی خود تجربه نمی‌ كردیم در صورتی كه هر كدام از ما در زندگی دچار مشكلات كوچك و بزرگی هستیم كه نمی‌ دانیم چگونه به وجود آمده‌ اند و چگونه می‌ توانیم آنها را برطرف كنیم.

تکرار این جملات عاشق ترتان می کند

وقتی بدانیم مشكلات از كجا آغاز می ‌شوند و چگونه ادامه می ‌یابند و بزرگ می ‌شوند، می ‌توانیم جلوی آنها را بگیریم و وقتی بدانیم كه یك زندگی بدون مشكل چه مزیت‌ هایی دارد آن وقت قبل از هر چیز درصدد یاد گیری مهارت‌ های زندگی برمی ‌آییم.

یکی از مشکلات اساسی در زندگی مشترک عدم ارتباط کلامی موثر بین زوجین است. بسیاری از زوجین نمی دانند بهتر است از چه کلمات و جملاتی در گفتگو با همسرانشان استفاده نمایند.

جمله‌های‌ کلیدی برای جذب همسر زندگی زناشویی را باید چون نهالى دانست که لازم است تمام تمهیدات را به‌کار بست تا این نهال سست و شکننده، حفظ و بارور شود و به درختى تناور تبدیل گردد و ریشه‌ی آن، در اعماق جان زن و مرد نفوذ کند. آن‌چه در این میان دارای اهمیت می‌باشد، محبت و شیوه‏هاى صحیح ابراز آن است. محبت بین زن و مرد ، اکتسابى ست، بدین معنا که هم زن و هم مرد، باید شیوه‏هاى ابراز آن را آموزش دیده، تمرین کنند و به کار برند.

 

در این ایمیل 31 جمله كوتاه، مفید و مختصر عاشقانه و سازنده را برای شما می‌آوریم. باشد كه برای تقویت زندگی ما و روابط مناسب و عاشقانه‌مان خوب و مؤثر باشند. این 31 جمله مشت نمونه خروار است:

 

1 – یاد خدا باش – با خدا باش – شاد باش.

2 – سینه خود را پر از انرژی مثبت كنید.

3 – در پشت‌بام ذهن خود سبزه و گل بكارید.

4 – به تمام اعضای بدن خود بگو فریاد بزنند: الهی شكر.

5 – مسیر زندگی را از وجود تیغ‌ها و خارها پاك كنید.

6 – تانكر عشق و محبت را همیشه پر نگه دارید.

7 – دشمنی و كدورت را ذوب كنید و در چاه بریزید.

8 – هوای پاك تنفس كنید. فكر منفی سینه شما را مریض می‌كند.

9 – همیشه در كوچه زندگی، دنبال خانه مهربانی باشید.

10 – ورد زبانتان كلمه: دوستت دارم، عاشقتم، باشد.

11 – با چشم خود همسرتان را شیفته كنید.

12 – هر كسی پرسید: حالت چطوره؟ بگویید: خیلی خوبم.

وقتی بدانیم مشكلات از كجا آغاز می ‌شوند و چگونه ادامه می ‌یابند و بزرگ می ‌شوند، می ‌توانیم جلوی آنها را بگیریم و وقتی بدانیم كه یك زندگی بدون مشكل چه مزیت‌ هایی دارد آن وقت قبل از هر چیز درصدد یاد گیری مهارت‌ های زندگی برمی ‌آییم

13 – همواره تصور كنید خوشبخت‌ترین آدم دنیا هستید.

14 – خوب گوش كن: كسی در دوردست برایت دعای خیر می‌كند كه سلامت و موفق باشی. جوابش را بده.

15 – توجه كن! دلت می‌گه تا دوستی هست چرا دشمنی؟

16 – سعی كن برای همسرت، زیباترین باشی.

17 – گاهی اوقات فكر ما نیاز به سمپاشی داره تا سالم و خوب باشیم.

18 – بگذار دیگران هر چه می‌خواهند بگویند مهم این است كه ما با هم هستیم.

19 – هرشب فكر می‌كنم كه آیا فردا زنده هستم كه باز هم تو را ببینم.

20 – اگر بگویی بمیر، نمی‌میرم. چون می‌خواهم تا انتها با تو باشم.

21 – تا وقتی خنده و شادی هست چرا گریه و غم. پاشو به دنیا بخند پاشو.

22 – چه بوی خوبی می‌دی، چه دست مهربون و گرمی داری.
تکرار این جملات عاشق ترتان می کند

23 – چقدر مزرعه دل شما سبز و خرم است. باغت آباد.

24 – می‌دونی چیه؟ تا حالا از گل نازك‌تر به من نگفتی. ممنون تو هستم.

25 – نمی‌دونم اگر تو نبودی چه كسی می‌توانست مرا خوشبخت كند.

26 – پدر و مادرم به خاطر زحمات و محبت‌های تو همیشه دعایت می‌كنند.

27 – راستی چرا آماده نمی‌شوی برویم پارك، قدری قدم بزنیم. به یاد گذشته‌ها.

28 – آدم وقتی وارد این خونه می‌شود. همه ناراحتی‌هاش برطرف می‌شه.

29 – خدایا! زندگی از این زیباتر و بهتر دیگه نمی‌شه. شكر شكر شكر…

30 – می‌دونی عزیزم، خیلی دوستت دارم، خیلی زیاد.

31 – بی‌خیال غم دنیا، بیا چند دقیقه با هم از ته دل بخندیم و برای زندگی بهتر برنامه ریزی كنیم!



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: با این جملات زندگی خود را متحول کنید , ازدواج و همسرداری , اطلاعات عمومی , جملات عاشقانه , منفی ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()